شناسهٔ خبر: 54878937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

اعزام نیرو و اقلام امدادی به کانون زلزله غرب هرمزگان

موج نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان گفت: تعداد ۱۵ تیم عملیاتی شامل ۶۰ نیروی عملیاتی و یک تیم آنست به مناطق متاثر از زلزله اعزام و اقلام امدادی درحال ارسال به منطقه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در تشریح آخرین جزئیات زلزله غرب استان اظهار کرد: زلزله ای به بزرگی ۶.۱ در مقایس ریشتر و عمق ۱۰ کیلومتری زمین روستای سایه خوش از توابع شهرستان بندرلنگه را در ساعت ۰۲:۰۲:۰۷ بامداد امروز ۱۱ تیرماه لرزاند.

وی افزود: این زمین لرزه تاکنون ۱۳ پس لرزه به دنبال داشته که به دلیل شدت زلزله ها در مناطق مختلف استان نیز احساس شده است.

سلحشور افزود: تاکنون ۲۳ منطقه شهری و روستایی کانون زلزله مورد ارزیابی قرار گرفته که شدت آسیب در روستاهای سایه خوش، دژگان، کوشک، حشم حود تائید شده و بررسی ها نیز همچنان ادامه دارد .

وی ادامه داد: تعداد ۱۵ تیم عملیاتی شامل ۶۰ نیروی عملیاتی و یک تیم آنست به مناطق متاثر از زلزله اعزام و اقلام امدادی درحال ارسال به منطقه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان در پایان از برپایی کمپ اسکان اضطراری در شهر بندرعباس خبر داد و گفت:جهت رفاه حال شهروندان بندرعباسی کمپ اسکان اضطراری در ورزشگاه ۲۰ هزار نفری خلیج فارس در حال برپایی است.

برچسب‌ها:

نظر شما