شناسهٔ خبر: 54877811 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در گفت‌وگو با ایلنا:

زلزله هیچ خسارتی به زیرساخت‌های بنادر وارد نکرد/ عملیات تخلیه و بارگیری در تمام بنادر هرمزگان درحال انجام است

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: درپی وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری و ده‌ها زلزله و پس‌لرزه بامداد امروز شنبه در این استان خوشبختانه هیچ خسارتی به زیرساخت‌های بنادر مرکز و غرب این استان وارد نشده است.

صاحب‌خبر -

علی رضا محمدی کرجی ران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره بروز خسارت بنادر پس از وقوع زلزله 6.1 ریشتری در استان هرمزگان اظهار داشت:  از ساعت ۲.۲ بامداد تاکنون بیش از 13 بار بندر خمیر و مناطق اطراف آن را لرزانده که ۲ زلزله آن ۶.۱ . ۶.۳ ریشتری بوده اما براساس بازدیدهای میدانی و گزارشات واصله  خوشبختانه زیرساخت‌های بندر شهید رجایی و بنادر غرب استان متاثر از زمین لرزه بامداد روز شنبه هیچ گونه آسیبی ندیده و عملیات تخلیه و بارگیری، پهلودهی و جداسازی شناورها با قوت و بدون وقفه درحال انجام است.

وی با اشاره به وقوع زلزله‌های پی درپی در شهرستان‌های غرب استان گفت: زیرساخت‌های بندری این شهرستان هم آسیبی ندیده و کارکنان واحدهای امدادی اداره بنادر برای تسهیل در خدمات رسانی به مردم و آسیب دیدگان این شهرستان‌ها در کنار سایر نیروهای امدادی، هلال احمر  فعال شده و با حضور در محل درحال خدمات رسانی هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: تیم‌های اعزامی از بندرلنگه تا حصول شرایط مطلوب در منطقه حضور داشته و درصورت لزوم و تصمیم مسئولان ستاد بحران استان آمادگی اعزام گروه‌های امدادی از دیگر بنادر استان به محل هم وجود دارد.

نظر شما