شناسهٔ خبر: 5487467 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نصیرزاده: استقلال خوزستان در لیگ برتر می ماند

تهران - ایرنا - عضو کمیته حقوقی و تدوین اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به دخالت هواداران مس کرمان این تیم در لیگ یک باقی می ماند و تیم استقلال خوزستان نیز حضورش در لیگ برتر تداوم یافت.

صاحب‌خبر -

هوشنگ نصیر زاده در پایان دیدار نیمه تمام مرحله برگشت پلی آف لیگ برتر در گفت وگو با ایرنا، افزود: داور به دلیل افزایش دخالت های هواداران تیم مس کرمان این دیدار را متوقف و ادامه آن را به صلاح ندانست.

وی افزود: به استناد آیین نامه 79 چون مسابقه از سوی مقام رسمی به صورت کامل قطع شد، اعضای کمیته انضباطی می توانند با صدور رای نتیجه بازی را به سود تیم استقلال خوزستان اعلام کنند.

عضو کمیته حقوقی و تدوین اساسنامه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: به طور حتم نتیجه این بازی 3 بر صفر به سود تیم استقلال خوزستان اعلام می شود و این تیم در لیگ برتر باقی می ماند.

به گفته وی این شدید ترین حالت و رای برای این دیدار است و اینگونه خواهد شد.

وی درپاسخ به این سووال که آیا تیم مس و تماشاگران خاطی این تیم نیز جریمه خواهند شد گفت: بستگی به تصمیم کمیته اخلاق دارد اما به طور معمول دراین گونه موارد تیم و هواداران خاطی جریمه می شود که دراین مورد خاص جریمه نقدی 30 میلیون تومانی برای تیم درنظر خواهند گرفت.

دیداربرگشت پلی آف لیگ برتردرحالی که با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم استقلال خوزستان درجریان بود با دخالت هواداران و پرتاب صندلی،بطری آب و به آتش کشیدن سکوی اهدای جوایز از سوی داور این بازی متوقف شد.

تیم استقلال خوزستان دردیدار رفت با نتیجه یک برصفر برابر تیم مس کرمان به پیروزی رسیده بود و درصورت باقی ماندن این نتیجه در لیگ برتر باقی می ماند.

ورزشی.(4)**9144**1379

نظر شما