شناسهٔ خبر: 54868717 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

هرتزوگ: برگزاری انتخابات‌های متعدد برای اسرائیل مضر است

رئیس رژیم صهیونیستی در جریان دیدار با نخست‌وزیر موقت این رژیم، گفت: ما در آستانه برگزاری پنجمین انتخابات در یک مدت زمان کوتاه هستیم؛ بدون شک این یک مسئله مضر و ناسالم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از النشره، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی با «یائیر لاپید» نخست‌وزیر موقت این رژیم که به تازگی بر مسند قدرت تکیه زده است، دیدار و گفت‌وگو کرد.

دو طرف در جریان این دیدار در خصوص آخرین تحولات اراضی اشغالی بحث و تبادل نظر کردند. هرتزوگ در این دیدار به انحلال کنست و برگزاری قریب الوقوع پنجمین انتخابات در اراضی اشغالی اشاره کرد.

وی در همین ارتباط گفت: ما در آستانه برگزاری پنجمین انتخابات در یک مدت زمان کوتاه هستیم؛ بدون شک این یک مسئله مضر و ناسالم است. وی همچنین تصدی پست نخست وزیری را به لاپید تبریک گفت.

روز گذشته بود که اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در قرائت سوم و پایانی با انحلال کنست موافقت کرده و تاریخ یکم نوامبر را به عنوان موعد برگزاری انتخابات جدید اعلام کردند. با انحلال کنست دوران نخست وزیری نفتالی بنت پس از گذشت تنها یک سال پایان یافت و کابینه یائیر لاپید فعالیت خود را آغاز کرد.

این پنجمین انتخابات در صحنه سیاسی رژیم صهیونیستی در چهار سال گذشته خواهد بود که به طور جدی وضعیت متزلزل و شکننده سیاسی در درون اراضی اشغالی را نمایان کرده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما