شناسهٔ خبر: 54855641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری تور صنعتی بازدید از نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط و خانه نوآوری و فناوری ایران (IHIT)

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی از برگزاری تور صنعتی بازدید از نخستین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط و نشست صنعتگران استان با مدیران خانه نوآوری و فناوری ایران همزمان با دهه تولید و تجارت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنادر آذربایجان شرقی، سید مرتضی نیرومند اسکویی در جمع خبرنگاران گفت : همزمان با دهه تولید و تجارت و برگزاری اولین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط همراه با برپایی پاویون ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها, تور صنعتی نمایشگاهی ویژه واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان آذربایجان شرقی در تهران برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف این تور صنعتی نمایشگاهی اظهار داشت : هدف از برگزاری تور صنعتی بازدید از نمایشگاه توانمندیهای صادراتی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط و شرکت های دانش بنیان، آشنایی بیشتر مدیران و کارشناسان واحدهای تولیدی، صنعتی و مشاوران صنعتی و ... با دستاوردها شرکت های دانش بنیان موفق، افزایش همکاری های متقابل، تبادل تجربیات و استفاده از ظرفیت‌ های علمی سایر استان‌ها در زمینه صنعت و تولید دانست.

نیرومند اسکویی با اشاره به ادامه حضور صنعتگران استان در تهران گفت : نشست صنعتگران استان با مدیران خانه نوآوری و فناوری ایران(IHIT) از دیگر برنامه های این این تور صنعتی بود.

وی تبادل تجربیات و فناوریSMEها و بررسی و توانمندی صادراتی شرکتهای دانش بنیان، همچنین کمک به ایجاد همکاری و هم افزایی واحدهای صنعتی در جهت تکمیل و تقویت فرآیندهای تولیدی متناسب با دانش روز دنیا را از مهمترین مباحث در این نشست دانست.

این تورصنعتی _نمایشگاهی با حضور 28 نفر از صنعتگران یا نماینده واحدهای تولیدی، صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی به مدت یک روز در شهر تهران برگزار شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما