شناسهٔ خبر: 54854875 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رییس بنیاد شهید: حملات شیمیایی به ایران، چهره مزورانه دشمنان را نشان داد

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:حملات شیمیایی در دوران هشت سال دفاع مقدس نشان دهنده چهره مزورانه دشمنان و مظلومیت جانبازان شیمیایی ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، امیرحسین قاضی زاده در دومین همایش تکریم جانبازان شیمیایی در مشهد افزود: جانبازان شیمیایی علاوه بر این که نماد عزت ملت ایران هستند سند مظلومیت ملتی هستند که دشمنان آنها معتقد به هیچ اصول اخلاقی نبودند.

وی ادامه داد: این جنایات علیه رزمندگان ما در دوره ای اتفاق افتاد که کنوانسیونهای بین المللی مصوب و مستقر شده بود و بازرسان آنها در منطقه جنگی ما حضور یافتند و نمونه برداری کردند و جنایات صدام را اثبات کردند اما مجامع بین المللی کوچکترین اقدامی علیه این جنایات انجام ندادند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: صدام با ادعای اختلاف مرزی جنگی را با کشورمان آغاز کرد و بعد برای توسعه جنگ به داخل خاک ایران از هر ابزار مجاز و غیر مجازی بهره گرفت.

قاضی زاده هاشمی افزود: اما زمانی که صدام به کویت حمله کرد بلافاصله همان مجامع بین المللی با او مقابله و او را به شدت تنبیه کردند که این عملکرد استانداردهای دوگانه اربابان جهان را نشان می دهد که اگر همراهشان بودی مجاز به هر جنایتی هستی.

انتهای پیام/

 

نظر شما