شناسهٔ خبر: 54853579 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ثبت سالانه ۳۰۰ میلیون نفر سفر در مسیرهای ارتباطی قزوین

قزوین-ایرنا- مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: سالانه حدود ۳۰۰ میلیون سفر از مسیرهای ارتباطی استان به ویژه آزادراه ها به ثبت می رسد که فرصتی مناسب برای جذب گردشگر به استان است.

صاحب‌خبر -

علیرضا خزائلی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه داریم تا با معرفی مناسب جاذبه های استان در مجتمع های بین راهی، مسافران را برای حضور در قزوین و جاذبه های تاریخی و طبیعی استان تشویق کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر خدمات رفاهی مجتمع های خدماتی بین راهی و ارزیابی وضعیت تنظیف نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی بین راهی استان قزوین افزود: عبور این حجم بالا از مسافر در استان می طلبد تا نظارت دقیق و مستمری را برای ارایه خدمات مناسب مجتمع های بین راهی داشته باشیم که این مهم همواره مورد توجه اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی قزوین بوده است.

خزائلی اظهار داشت: پیرو تاکید وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص نظارت بیشتر بر فعالیت مجتمع های بین راهی برای ارایه خدمات کیفی مطلوب به گردشگران و مسافران و تنظیف مطلوب نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی طرح تشدید نظارت بر این اماکن را اجرایی کرده ایم.

این مسوول همچنین خاطرنشان کرد: با هرگونه تخلفات صنفی و بهداشتی در مجتمع های خدماتی بین راهی بدون اغماض برخورد می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: از گردشگران و مسافران تقاضا داریم در صورت مشاهده تخلفات صنفی و بهداشتی مراتب را برای رسیدگی به شماره های اعلام شده نظارتی نصب شده در مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی اعلام کنند.

۳۶ مجتمع خدمات رفاهی با ۵۷۳ هزار متر مربع وسعت در راه های ارتباطی استان قزوین مشغول خدمات رسانی به مسافران، رانندگان و گردشگران هستند.

 ۲۱ مجتمع بین راهی نیز با ۶۰۰ هزار متر مربع در مسیرهای ارتباطی استان قزوین در دست ساخت هستند.

نظر شما