شناسهٔ خبر: 54848308 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

موش و گربه‌ بازی در تراکتورِ زنوزی/ بحران پیش‌فصل تکرار می‌شود

تراکتور بار دیگر در نقل‌وانتقالات پیش‌فصل وارد بحران بزرگ و تکراری شده و وعده‌های مسئولان این تیم هم رنگ تحقق نمی‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، تراکتور تنها تیم در بین تیم‌های مطرح فوتبال کشور است که در نقل‌وانتقالات پیش‌فصل عملکرد کاملاً منفعلی داشته و با اینکه از شروع پنجره تابستانی بیش از دو هفته می‌گذرد و تکلیف سرمربی این تیم نیز مشخص شده است، اما کماکان خبری از استارت یارگیری و جذب بازیکن در تیم محبوب پرشورها نیست.

در این میان، مورد ناامیدکننده وعده‌های مسئولان باشگاه تراکتور است که هیچ‌گاه جامه عمل به خود نمی‌پوشد. تراکتوری‌ها پس از اتمام فصل وعده‌ زیادی درباره تمدید قرارداد ارطغرل ساغلام سرمربی ترکیه‌ای خود دادند که درنهایت با یک حرکت رونالدینیویی، قربان بردیف ترکمن و پا به سن گذاشته را به عنوان جانشین او معرفی کردند.

در ادامه و در شرایطی که محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور در گفت‌وگویی قول بستن تیمی در حد قهرمانی را داد، به فاصله چند روز میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل این باشگاه در گفت‌وگوی دیگر با ناله و شکایت از آشفته‌بازار نقل‌وانتقالات رسما از خرید بازیکنان ابراز عجز و درماندگی کرد و به نوعی وعده‌ مالک این تیم را پس گرفت!

این پایان کار نیست و روز گذشته نیز علی خطیر، مسئول نقل‌وانتقالات تراکتور با یک مصاحبه جنجال‌ آفرید؛ او اعلام کرد به دلیل قیمت کاذب بازیکنان فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی تراکتور متوقف شده است اما پس از اینکه هجمه‌ها و اعتراضاتی در فضای مجازی شکل گرفت، این مصاحبه به سرعت با یک اصلاحیه تکذیب شد!

البته تراکتوری‌ها تاکنون فعالیتی در بازار نقل‌وانتقالات نداشته‌اند که توقف آن مورد بحث قرار گیرد لیکن نبود عزم و اراده‌ برای تقویت تیم و موش و گربه بازی مسئولان تراکتور است که داد هواداران میلیونی این تیم را درآورده و همانند فصل گذشته وارد یک بحران بزرگ و تکراری کرده است.

حقیقت آشکار در مورد تراکتور داستان سقوط از عرش به فرش با فرمان مالک متمول است که بدترین الگوی خصوصی‌سازی در فوتبال کشور هم تعبیر می‌شود. به بیانی، تیمی که همین دو سه فصل پیش با دمیدن بر بوق و کرنا از خرید گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر رونمایی می‌کرد، اکنون از جذب بازیکن متوسط داخلی ناتوان است.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما