شناسهٔ خبر: 54843067 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

در 5 استان کشور

آغاز به کار دفاتر خدمات الکترونیک قضایی نیروهای مسلح

صاحب‌خبر -
آغاز به کار دفاتر خدمات الکترونیک قضایی نیروهای مسلح
خبرگزاری آریا-رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از آغاز به کار دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در 5 استان کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا پورخاقان در گفتگو با میزان گفت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری که در سند تحول نیز آمده، دسترسی آسان به دادرسی و نظام قضایی کشور است.
وی افزود: یکی از راهکار‌های دسترسی آسان به نظام قضایی کشور استفاده از سیستم‌های الکترونیک و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی است که به منظور دسترسی آسان مردم و پل ارتباطی مستقیم برای دریافت تقاضای دادخواهان بدون حضورآن‌ها و بدون صرف وقت در سطح جامعه است.
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه راه اندازی و آغاز به کار دفاتر خدمات الکترونیک سازمان قضایی نیرو‌های مسلح به صورت آزمایشی در استان‌های اصفهان، فارس، همدان، قم و خراسان جنوبی آغاز به کار کرده است، گفت: همکارانم با استفاده از این بستر درخواست‌های مردم را به صورت برخط، رصد خواهند کرد تا مشکلات و دغدغه‌های هموطنان برطرف شود.
حجت الاسلام و المسلمین پورخاقان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی (ره) افزود: یکی از آرزو‌ها و برنامه‌های شهید بهشتی، دسترسی آسان مردم به قضا و دادرسی بود که امروز با انجام این اقدام هوشمند، آرزوی شهیدبهشتی در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح محقق شده است.

نظر شما