شناسهٔ خبر: 54842984 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تشکیل کارگروه ویژه‌ برای رفع مشکلات کارخانه کنتورسازی ایران

استاندار قزوین گفت: کارگروه ویژه‌ای برای بررسی موضوع مشکلات کارخانه کنتورسازی با دستور رئیس‌جمهور تشکیل شده و مواردی برای فعال شدن هرچه بیشتر آن در دست بررسی است که امیدواریم در آینده نزدیک به نتیجه مطلوب برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی روز چهارشنبه هشتم تیر ۱۴۰۱ در حاشیه بازدید از تعدادی از واحدهای صنعتی شهر صنعتی البرز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدید امروز از چند واحد صنعتی که در مسیر تولید فعالیت می‌کنند، صورت گرفته است و برطرف شدن مشکلات آن‌ها در دستور کار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت.

وی افزود: یکی از این واحدهای بازدید شده، شرکت کنتورسازی ایران بود که از شرکت‌های قدیمی و باسابقه استان است و مدتی به دلیل مشکلاتی از روند تولید خارج شده و باید به رویه سابق خود برگردد.

استاندار قزوین گفت: با توجه به دستور رئیس جمهور در خصوص شرکت کنتورسازی ایران، کارگروه ویژه‌ای برای بررسی موضوع تشکیل و مواردی برای فعال شدن هرچه بیشتر آن در دست بررسی است که امیدواریم در آینده نزدیک به نتیجه مطلوب برسد.

وی اضافه کرد: مسائل و مشکلات کنتورسازی به صورت کامل برطرف نشده است ولی در مسیر اصلاح قرار دارد و همه باید کمک کنیم تا یک بار دیگر این شرکت به تولید بپردازد.

این مسئول تصریح کرد: در حوزه مدیریت کنتورسازی فرصتی فراهم می‌کنیم تا مشکلات خود را حل کنند، البته در این زمینه دستگاه قضا هم تصمیم‌گیری خواهد کرد و اگر حمایت شود و مدیران این شرکت هم جدیت و تدبیر داشته باشند، مشکلات آن با سرعت بیشتری برطرف خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از مسائل عمده امروز صنعت که نیاز به توجه ویژه مردم دارد تأمین برق و قطعی برق واحدهای صنعتی در شرایط پیک مصرف برق است که به دلیل قطع نشدن برق مصرفی خانگی صورت می‌گیرد و توجه مردم در مصرف بهینه باعث می‌شود تا برق این واحدهای صنعتی قطع نشود.

اعلایی اظهار کرد: مردم توجه داشته باشند که با مصرف بهینه برق به ویژه در دستگاه‌های سرمایشی، به اشتغال، تولید و توسعه استان کمک می‌کنند و با محاسبات شرکت برق اگر واحدهای مسکونی صرفه جویی مختصری داشته باشند مجبور به قطع برق واحدهای صنعتی نمی‌شویم.

نظر شما