شناسهٔ خبر: 54835528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون استاندار مطرح کرد؛

عملکرد غیرقابل قبول دولت قبل در حوزه مسکن در همدان

سینا بیدمشکی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت: دولت قبل و وزارت سابق راه و شهرسازی عملکرد غیر قابل قبولی در عرصه راه و شهرسازی کشور داشتند و در حال حاضر با بحران در حوزه احداث مسکن، اجاره خانه و حتی تأمین محل برای احداث مسکن مواجه هستیم و با انباشت عظیمی از کارهایی که می‌بایست دولت قبل پیگیری می‌کرد مواجه هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، «فرزاد تیموری» در ابتدای مراسم تکریم و معارفه "ایوب اسدالهی" سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان همدان که صبح روز چهارشنبه ۸ تیرماه با حضور مسئولان استانی و کشوری در سالن بانک مسکن برگزار شد با بیان این‌که وزارت راه و شهرسازی یکی از کلیدی‌ترین وزارت‌خانه‌های کشور است، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از اعتبارات دولتی و سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی توسط راه و شهرسازی دریافت و پی‌گیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان افزود: حجم کار و فعالیت در راه و شهرسازی بالا است و تعداد زیادی ارباب رجوع در روز به این اداره کل مراجعه می‌کنند.

وی تصریح کرد: نظام مهندسی ساختمان یکی از مهم‌ترین بخش‌های مسکن اداره کل است و با توجه به این‌که بیش از ۸۰ درصد ساخت‌وسازهای کشور به کمک بخش خصوصی بوده و لازم است به این بخش توجه بیشتری شود و در جذب اعتبارات و بودجه و نیروی انسانی رشد روزافزون داشته باشد.

تیموری با تاکید بر این‌که دولت قبل و وزارت سابق راه و شهرسازی عملکرد خوبی در عرصه راه و شهرسازی کشور نداشتند، مطرح کرد: با بحران احداث مسکن، اجاره خانه و حتی تأمین محل برای احداث مسکن مواجه هستیم و با انباشت عظیمی از کارهایی که می‌بایست دولت قبل پیگیری می‌کرد مواجه هستیم و باید در این راه در راستای رشد و توسعه استان تلاش کنیم تا مردم به دولت انقلابی و مردم سیزدهم خوشبین باشند و اقدامات منفی دولت گذشته فراموش شود.

وی اشاره کرد: در بین ادارات کل راه و شهرسازی در کشور جایگاه آخر را داشتیم و به لطف اقدامات چندین ماهه سرپرست سابق این اداره جایگاه ما به رتبه ۱۹ ارتقا یافت و امیدواریم با سرپرست جدید در بین ۱۰ رتبه اول باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان خاطرنشان کرد: نهضت ملی مسکن مهم‌ترین پروژه دولت پس از انقلاب است و لازم بوده با احداث تعداد زیادی مسکن مردم را از مشکلات و سختی‌های کنونی نجات دهیم.

آئین تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان همدان صبح امروز ۸ تیرماه با حضور "محمد آیینی" معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیر ستاد بازآفرینی شهری، "فاطمه سادات حمیدیان" مشاور وزیر و رئیس مرکز توسعه و سیاست‌های راهبردی وزارت راه و شهرسازی، "فرزاد تیموری" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان، "محمدعلی محمدی" فرماندار همدان و دیگر مسئولان عالی رتبه استانی و کشوری برگزار شد و ایوب اسدالهی سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان همدان شد.

پیش از وی عزیزاله یوسفی سرپرست این اداره کل بود که در نهایت با تقدیر از زحمات و تلاش‌های سرپرست سابق، سکان راه و شهرسازی استان به ایوب اسدالهی رسید.

انتهای پیام

نظر شما