شناسهٔ خبر: 54833925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اختصاص ۴۱۱ میلیارد تومان وام ارزان‌قیمت به اشتغال مددجویان بهزیستی کرمانشاه

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه گفت: اعتبار تخصیص یافته به این اداره کل در حوزه اشتغال، ۴۱۱ میلیارد تومان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، صفدر مظفری‌راد معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته به اداره کل بهزیستی استان در حوزه اشتغال، ۴۱۱ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: افراد تحت حمایت با به همراه داشتن مدارک شغلی با مراجعه به مراکز مثبت زندگی و یا ادارات بهزیستی شهرستان‌ها، می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمانشاه ادامه داد: تسهیلات اشتغالزایی بهزیستی، ارزان قیمت و قرض‌الحسنه است و به صورت هفت ساله برای راه‌اندازی مشاغل خاگی و خرد پرداخت می‌شود.

وی سقف تسهیلات اشتغال‌آفرینی مشاغل خانگی را ۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این تسهیلات در مشاغل خرد با ارائه مدارک شغلی تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان قابل پرداخت است.

وی با تأکید بر اشتغال‌آفرینی توسط کارفرمایان برای مددجویان بهزیستی، گفت: به هر فرد به کار گرفته شده تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به کارفرما پرداخت می‌شود و هر کارفرما تا سقف ۲۰ نفر تا سقف ۲ میلیارد تومان می‌تواند از تسهیلات اشتغالزایی استفاده کند.

مظفری‌راد علاوه بر پرداخت مشوق پرداخت بیمه مددجو به کار گرفته شده از پرداخت کمک نقدی به کارفرما هم خبر داد و اضافه کرد: امکان استفاده مجدد از تسهیلات قرض‌الحسنه برای مددجویان در صورت توسعه کسب و کار و ایجاد اشتغال جدید فراهم است.

وی در ادامه اشاره‌ای به طرح حمایتی دولت به مددجویان در حوزه طرح مسکن ملی اشاره و بیان کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه آن‌ها ۵ درصد با پرداخت ۲۰ ساله است، افراد ثبت‌نام کننده طرح را پیگیری کنند با همکاران در ارتباط باشند تا با استفاده از آن و کمک‌های بلاعوض و همچنین مشارکت خیرین صاحب مسکن شوند.

انتهای پیام/پ

نظر شما