شناسهٔ خبر: 54832899 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رقابت 21 دانش آموز قزوینی در کنکور سراسری ۱۴۰۲

نماینده سازمان سنجش در استان قزوین گفت: برای سال تحصیلی جدید 21 هزار و 126 دانش آموز قزوینی در گروه‌های پنج گانه آموزشی در کنکور سراسری به رقابت خواهند پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدرعایت جهرمی با اشاره به آغاز آزمون‌های کنکور سراسری گفت: آزمون کنکور سراسری از امروز همزمان با سراسر کشور در استان قزوین آغاز شده و در مدت چهار روز داوطلبان در گروه‌های مختلف آموزشی شرکت خواهند کرد.

نماینده سازمان سنجش در استان قزوین ادامه داد: در مجموع استان قزوین 10 حوزه آزمون فعالیت خواهند داشت و 14 هزار خانم و 8 هزار آقا در آزمون حضور خواهند داشت و در مجموع تعداد شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته حدود هزار نفر افزایش داشته است.

وی عنوان کرد: داوطلبان گروه هنر در روز نخست، داوطلبان گروه‌های ریاضی و علوم انسانی در روز دوم، گروه علوم تجربی در روز سوم و گروه زبان خارجی در روز پایانی در آزمون شرکت می‌کنند.

این مسئول بیان کرد: تاکید کرد: باتوجه به اینکه درهای حوزه‌های آزمون از ساعت 7:30 بسته می‌شود حضور به موقع در محل آزمون و به همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه ضرورت دارد.

وی اظهار کرد: ضمن رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و ضدعفونی محل آزمون برای افراد مبتلا به کرونا هم محلی جداگانه در نظر گرفته شده است.

 

 

نظر شما