شناسهٔ خبر: 54832686 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهردار اصفهان:

مشکلات شهرداری‌ها را در سطح ملی پیگیری می‌کنم

شهردار اصفهان گفت: فهرستی از مشکلات و موانعی که شهرداران در مسیر خدمت با آن روبه‌رو هستند تهیه شده است و در سطح ملی آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

علی قاسم‌زاده در نخستین نشست شهرداران استان که در مهمانسرای شهرداری اصفهان برگزار شد، گفت: نخستین نشست شهرداران مراکز شهرستان‌ها در دوره جدید مدیریت شهری به منظور هم‌اندیشی و احصای مشکلات شهرستان‌ها برگزار شد.

بخشی از مسائل شهرداری‌های داخل استان با محوریت دفتر امور شهری استانداری قابل حل است.

به گفته او با توجه به اینکه عضو شورای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور هستم، مسائل و مشکلات بزرگی که گریبانگیر شهرداری‌ها است را از این طریق در سطح ملی مطرح و پیگیری خواهم کرد.

قاسم زاده عمده مشکلات و معضلات شهرداری‌ها مشترک است، گفت: فهرستی از مشکلات و موانعی که شهرداران در مسیر خدمت با آن روبه‌رو هستند تهیه شده است و در سطح ملی آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

در طول این مدت، از طریق برگزاری جلساتی در سطح ملی و با شخص معاون اول رئیس جمهور، برای احقاق حق و حقوق شهرداری‌ها تلاش‌های بسیاری شده است.

او می‌گوید: شهرداران باید سعی کنند از طریق رایزنی و ارتباط با نمایندگان مجلس، حق و حقوق خود را در سطح ملی مطالبه کنند.

شهردار اصفهان گفت: لازم است در بخش اختصاص ارزش افزوده به شهرداری‌ها تلاش بیشتری کنیم، چراکه رقم آن در بودجه ۱۴۰۱ افزایش قابل توجهی داشته است که می‌تواند درمان بسیاری از درد‌های شهرداری‌ها باشد.

نظر شما