شناسهٔ خبر: 54826503 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتشار تصاویر یک اسیر ارتش رژیم صهیونیستی؛

بمب خبری «القسام» درباره دروغگویی رژیم صهیونیستی

در حالی که رژیم صهیونیستی سال‌ها هرگونه خبر درباره اسارت سرباز‌های خود به دست مقاومت فلسطین را انکار می‌کرد، گردان‌های القسام از وخامت حال یکی از اسرای صهیونیستی نزد این گردان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش گزارش داد، گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تصویر «هشام السید» نظامی اسیر اسرائیلی را که قبلا اعلام کرده بود حال وی وخیم است، پخش کرد.

<div id="video-display-embed-code_8185397"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3491962/8185397?width=600&height=300"></script></div>

شبکه المیادین این تصاویر را که در آن نظامی اسرائیلی در بند گردان‌های عزالدین قسام، خوابیده روی تخت دیده می‌شود و اکسیژن به وی وصل است پخش کرد.

در این تصاویر همچنین کارت شناسایی هشام السید که کنار وی، روی تخت گذاشته شده است دیده می‌شود.

مقامات رژیم صهیونیستی سال‌ها هرگونه خبر درباره اسارت سرباز‌های خود به دست مقاومت فلسطین را انکار می‌کردند.

گفته می‌شود این تصاویر مربوط به یکی از سرباز‌ها به نام " گولدن، شاوول و یا هشام السید " است که در بازه سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به اسارت مقاومت درآمده اند.

قدس پرس درباره نوشت که پس از بی توجهی سران رژیم صهیونیستی و تلاش این رژیم برای فریب افکار عمومی مبنی بر اینکه القسام تنها اجساد گولدن و شاوول را در اختیار دارد، این سخنان ابوعبیده پرونده تبادل اسرا با دشمن صهیونیستی را به حرکت می‌اندازد.

اطلاعاتی که اعلام خواهد شد دروغ سران صهیونیستی به افکار عمومی داخلی را آشکار خواهد کرد.

نظر شما