شناسهٔ خبر: 54820240 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تلاش آرسنال برای شکست منچستریونایتد در کورس جذب ستاره آژاکس

توپچی ها پس از دومین پیشنهاد خود برای این ملی پوش آرژانتینی منتظر پاسخ هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، باشگاه آرسنال پس از ارائه پیشنهاد دوم برای لیساندرو مارتینز، منتظر پاسخ آژاکس است. این ملی پوش آرژانتینی در تابستان امسال به عنوان یک هدف اولویت دار برای توپچی‌ها ظاهر شده است زیرا میکل آرتتا به دنبال اضافه کردن به خط دفاعی خود است.

یک پیشنهاد آرسنال برای این مدافع قبلا رد شده بود اما اکنون با پیشنهادی بهبود یافته برای این مدافع 24 ساله بازگشته است که آژاکس در حال حاضر آن را بررسی می‌کند. پیشنهاد اولیه آرسنال برای مارتینز حدود 29 میلیون پوند (35.5 میلیون دلار) بود. این مورد بلافاصله توسط آژاکس رد شد اما اکنون یک پیشنهاد بهبود یافته ارائه شده است.

منابع نزدیک به این بازیکن به GOAL گفته‌اند که پیشنهاد دوم در مجموع حدود 35 میلیون پوند (43 میلیون دلار) به اضافه پاداش‌هاست. لیساندرو، در حالی که همچنان از آژاکس قدردانی می‌کند، به نظر می‌رسد که مشتاق انتقال به لیگ برتر در تابستان امسال است و منتظر اخباری در مورد پاسخ باشگاه هلندی است.

آرسنال تنها باشگاهی نیست که علاقه زیادی به مارتینز دارد و منچستریونایتد نیز به آن علاقه دارد. اریک تن هاگ، سرمربی جدید یونایتد، در طول مدت حضورش در آمستردام، با این مدافع که می تواند در دفاع میانی، دفاع چپ یا هافبک دفاعی عمل کند، کار کرد و امکان انتقال او به اولدترافورد باز است.

یونایتد درخواست کرده است که در حین آماده کردن یک پیشنهاد، از تحولات مارتینز مطلع شود و در حال حاضر تمرکز آنها بر روی خرید فرنکی دی یونگ، هافبک بارسلوناست.

نظر شما