شناسهٔ خبر: 54816319 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بررسی ‫سانحه قطار مسافری مشهد - یزد

دهمرده: اگر جای وزیر راه بودم استعفا می‌دادم

محمدرضا نورمحمدیان

نماینده مردم زابل با اشاره به متن گزارش کمیسیون عمران در خصوص سانحه ریلی قطار مسافری مشهد - یزد تاکید کرد: اگر جای وزیر راه بودم ابتدا خودم استعفا می دادم و یا مسئولین مربوطه را برکنار می کردم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حبیب الله دهمرده در جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در خصوص سانحه ریلی قطار مسافری مشهد - یزد در اظهاراتی به متن این گزارش اشاره و با بیان اینکه «چنین شیوه های مدیریتی برای نظام جمهوری اسلامی ایران وهن ایجاد می کند و قابل قبول نیست»، اظهار کرد: متاسفانه در بررسی این حادثه شاهد بی نظمی های بسیاری در حوزه مدیریتی هستیم و کسی هم پاسخگو نیست، چرا یک بیل مکانیکی در مسیر رها شده است.

وی افزود: مسئولان باید پاسخ دهند آیا جان آدم ها بی ارزش است؟ اگر جای وزیر راه بودم ابتدا خودم استعفا می دادم و یا مسئولین مربوطه را برکنار می کردم؛ باید خون بها مشخص شود زیرا افراد مسئول در این حوزه مجرم هستند.

این نماینده مجلس گفت: متاسفانه مشاهده می شود مسئولیت مهم حوزه ریلی به عنصری به نام صالحی سپرده شده که تجربه ای ندارد لذا باعث بروز چنین حوادثی می شود و خانواده ها داغدار شده، وهن برای نظام رخ داده و دنیا شیوه مدیریتی مان را به تمسخر گرفته است.

دهمرده خاطر نشان کرد: آقای وزیر باید برای کاهش آلام مردم پیش قدم می شد و استعفا می داد، همچنین اگر جای آقای صالحی بودم شهامت می داشتم و چنین مسئولیتی را از ابتدا قبول نمی کردم.

این نماینده مجلس در پایان خواستار اعمال اشد مجازات برای مسئولان این حادثه شد و گفت: اعمال اشد مجازات در این خصوص نوعی پیشگیری محسوب می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما