شناسهٔ خبر: 54798205 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل بازرسی لرستان:

سامانه الکترونیکی پایش ساختمانی در لرستان ایجاد شد

رازانی گفت: سامانه الکترونیکی پایش ساختمان های ناایمن با هدف ثبت بازدید، تخلف از سوی ناظران ایجاد خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سعید رازانی» امروزبه مناسبت هفته قوه قضاییه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: وظیفه نظارت بر دستگاه‌های اجرایی به عهده اداره‌کل بازرسی است.

 

وی ادامه داد: این اقدام با گستردگی بسیار همراه بوده و به ناچار برپایه محورهای مشخص بازدید صورت می‌گیرد.

 

مدیرکل بازرسی لرستان بیان کرد: اقدامات بسیار گسترده است و بخشی از آن اطلاع رسانی می‌شود، بسیاری از پیگیری ها با همکاری دستگاه‌های مربوط به نتیجه می‌رسد و تلاش خواهیم کرد که هر اقدامی به نفع مردم باشد.

 

وی اذعان داشت: پروژه‌های نیمه‌تمام استان پیگیری می‌شود و تا رسیدن به نتیجه مطلوب تلاش ادامه خواهد داشت و مردم در این راستا باید همکاری کنند همچنین پیگیر مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان هستیم.

 

رازانی خاطر نشان کرد: سامانه الکترونیکی پایش ساختمان های ناایمن با هدف ثبت بازدید، تخلف از سوی ناظرین ایجاد خواهد شد. شهرداری باید اقدامات، پیگیری و نظارت ها را در این سامانه ثبت کند، انجام وظایف و کوتاهی از سوی هر فرد مشخص خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: همکاری شهرداری در این راستا ضروری است همچنین فعالیت ناظرین ثبت می‌شود و گام موثری برای جلوگیری از ایجاد ساختمان ناامین خواهد بود.

 

رازانی با اشاره به پیگیری این مورد از سوی دفتر فنی استانداری لرستان اظهار کرد: باید با همکاری رسانه‌ها، دستگاه‌های متولی و همچنین سازمان بازرسی از ساخت و سازهای غیر مجاز در مناطق مختلف جلوگیری شود.

 

وی افزود: ایجاد کمربند سبز خرم‌آباد یک مطالبه مردمی است چراکه از جلوگیری آلودگی هوا و کاهش حاشیه نشینی جلوگیری می‌کند.

 

رازانی در خصوص مسایل مربوط به پادگان ۰۷ خرم‌آباد بیان کرد: به دلیل وجود حفظ آثار تاریخی این مجموعه و تسهیل در آبیاری درختان از سوی شهرداری و جلوگیری از آتش‌سوزی، اقدام به پاکسازی علف‌های هرز شد و برای حفاظت از مجموعه نگهبان تعیین شده است.

 

رازانی گفت: اصحاب رسانه همکار اداره‌کل بازرسی بوده و اقدامات خبرنگاران برای برطرف کردن مشکلات مردم ستودنی است و مردم با تماس با تلفن ۱۳۶ می‌توانند مسایل و مشکلات خود را بیان کنند.

 

وی افزود: تامین اعتبارات از عمده‌ترین مشکلات دستگاه های اجرایی استان می‌باشد.

 

مدیرکل بازرسی لرستان با اشاره به پیگیری موضوع ترک فعل مدیران در دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: گزارش‌های تعقیب اداری، گزارش‌های هشداری و پیشنهادات ما ناظر به ترک فعل مدیران خواهد بود.

پایان پیام/599

نظر شما