شناسهٔ خبر: 54772711 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگیری عاملان قتل جوان 26 ساله در بندرعباس

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان قتل جوان 26 ساله در بندرعباس ظرف کمتر 24 ساعت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان شامگاه شنبه در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: مقارن ساعت ۶ و ۳۰ صبح روز پنجشنبه دوم تیرماه ماموران گشت کلانتری ۱۶ درخت سبز بندرعباس با اطلاع مردمی از و جود یک جسد خون آلود درمحله سه راه برق پارک سنگی بندرعباس مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مامورین در محل مشخص شد فردی حدودا ۲۵ ساله در حالی که آغشته به خون بود و از ناحیه پشت گوش دچار جراحت بود در محل افتاده و جسد توسط اهالی حاضر در محل نیز شناسایی نشد.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: پس از آن عوامل برسی صحنه جرم، پلیس آگاهی در صحنه حاضر و با انجام هماهنگی‌های لازم جسد جهت بررسی علت تامه مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

جعفری ادامه داد: با بررسی‌های تکمیلی صورت گرفته هویت مقتول ۲۶ ساله شناسایی و با کار اطلاعاتی و تلاش همه جانبه صورت گرفته در کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع قتل چهار نفر از عاملان قتل شناسایی و با هماهنگی قضایی در ۲ عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان در بندرعباس دستگیر شدند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم ردیف اول یک قبضه سلاح سرد از نوع چاقو آغشته به خون که در صحنه درگیری از آن استفاده شده بود کشف و ضبط و متهمان ضمن اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: به عموم شهروندان بویژه جوانان و نوجوانان توصیه می‌شود به هنگام بروز چنین حوادثی برای حل مشکل حتما از طریق مبادی قانونی اقدام کرده و از هرگونه اقدام و تصمیم عجولانه و شتابزده جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

نظر شما