شناسهٔ خبر: 54770543 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در لرستان:

ضرورت مانع شدن از شکل گیری فساد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با تدکید بر اینکه باید جلوی شکل گیری فساد گرفته شود، گفت: باید با فساد برخورد جدی انجام شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(4تیر)، در دیدار با مسئولان و کارکنان دستگاه قضائی لرستان اظهارداشت: سراسر وجود شهدای ۷ تیر ایمان مخلصانه و شور انقلابی بود .

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه نام قوه قضائیه در جمهوری اسلامی ایران، همراه با نام آیت الله شهید دکتر بهشتی است که شخصیتی دینی، مذهبی، علمی و فرهنگی بودند، افزود: ایشان شخصیتی مؤمن، مخلص، دانا، توانا، قاطع، مدیر، مدبر، شجاع، بصیر و آگاه بودند و در ایجاد تشکیلات قوه قضائیه پی ریزی دقیقی به عمل آوردند.

 

وی به تلاش شبانه روزی دستگاه قضائی در راستای انجام وظیفه، اقامه عدل و اجرای حکم الهی در استان اشاره کرد و گفت: این امر باعث پویایی و حیات زندگی اجتماعی مردم می‌شود .

 

حجت الاسلاموالمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه مبانی مکتب اسلام بر پایه عدالت است، بیان کرد: اقامه عدل در دستگاه قضائی یک امر بسیار مهم و پر اهمیتی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت مانع شدن از شکل گیری فساد تأکید و خاطرنشان کرد: مبارزه سخت گیرانه با فساد باید در دستگاه قضائی مورد توجه قرار بگیرد .

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه دستگاه قضائی همیشه باید چشم‌ها بیدار و هوشیار باشند، گفت: مبارزه با مواد مخدر و قاچاق سلاح های غیر مجاز نیز از دیگر موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

پایان پیام/666

نظر شما