شناسهٔ خبر: 54757246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

استقبال مردم خراسان جنوبی از طرح هوشمندسازی نان

سپیده قلندری اسفدن

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: طرح هوشمندسازی نان هم اکنون در استان در حال اجرا بوده و مورد استقبال مردم استان قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مرتضی ذاکریان، امروز شنبه 4 تیرف به رسانه‌های گروهی اظهارکرد: هوشمندسازی یارانه نان به عنوان یک حرکت تأثیرگذار در راستای جلوگیری از قاچاق آرد و توزیع عادلانه یارانه در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه در این طرح نانوا، آرد را باقیمت واقعی دریافت کرده و به ازای تعداد نان‌های فروخته‌شده یارانه دریافت خواهد کرد، بیان کرد: تاکنون دستگاه های کارتخوان هوشمند در 96 درصد نانوایی های استان نصب شده است. 

وی از اختصاص 652 دستگاه کارتخوان هوشمند به استان خبر داد و بیان داشت: 626 دستگاه کارتخوان هوشمند نان در سطح نانوایی ها نصب شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: برخی از نانوایی‌های که تاکنون دستگاه کارتخوان هوشمند در آن ها نصب نشده است، مشکلاتی از قبیل مالکیت داشته‌اند. 

ذاکریان گفت: در نانوایی هایی که کارتخوان‌ها نصب شده فروش نان صرفا با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان هوشمند انجام می‌شود و با استفاده از این دستگاه تعداد فروش نان در روز مشخص و به همان میزان یارانه آرد به نانوا تعلق گرفته و مابه التفاوت نرخ نان و آرد به حساب نانوا واریز می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد:  با اجرای طرح هوشمند سازی یارانه نان به‌هیچ‌وجه موضوع سهمیه‌بندی و یا محدود کردن خرید برای مردم وجود ندارد.

انتهای پیام

نظر شما