شناسهٔ خبر: 54747003 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه ارومیه: مدیران کوتاهی کننده در زمینه مبارزه با اعتیاد مورد پیگرد قضایی قرار گیرند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ غربی گفت: دستگاه قضایی با مدیران متخلف و کوتاهی کننده در زمینه مبارزه با اعتیاد برخورد جدی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، با اشاره به نیاز جامعه برای امیدواری به آینده، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی سابقه پیروزی بر دشمنان جنگ تحمیلی را با تکیه بر امید دارند.

وی افزود: در جنگ اقتصادی امروز هم با امیدواری پیروز خواهیم بود، امروز تکیه بر توان متخصصان و مدیران می‌تواند راه را هموار کرده و زمینه موفقیت‌ها را فرهم سازد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر تلاش برای ناامیدسازی مردم به معنای همراهی با دشمن است، عنوان کرد: هر اقدام و عملی که موجب ناامیدی سود و نیز باعث تضعیف دین در نزد مردم باشد، قطعا هم‌صدایی و همراهی با دشمنان است و نباید وارد این وادی شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را تبریک گفت و ادامه داد: قضات و سایر کارکنان دستگاه قضا باید با نگاه الهی به امورات رسیدگی کنند و در برابر ظلم و فساد کوتاه نیایند.

قریشی تلاش برای کاهش آمار معتادان را امری نیکو برشمرد و بیان داشت: مقابله و مبارزه با بلای خانمان سوز اعتیاد نیازمند همت همگانی هم در حوزه مسئولان و هم در حوزه مردم است.

وی تاکید کرد: خیران باید متوجه باشند که ورود برای ساخت و تجهیز کمپ‌های ترک اعتیاد همانند ساخت مدرسه و بیمارستان و دیگر موارد مشابه لازم است و جزو کارهای خیر محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: دستگاه‌های متولی باید نسبت به چاره‌اندیشی در راستای جمع‌آوری معتادان متجاهر اقدام جدی داشته باشند.

وی ابراز داشت: در صورتی که مدیری و دستگاهی در عمل به وظایف تعیین شده خود در عرصه مبارزه با اعتیاد کوتاهی کرده، باید توسط دستگاه قضائی مورد مواخذه و پیگیری قرار گیرد چرا که این کوتاهی‌ها بازی با آینده خانواده‌ها و جامعه است.

قریشی در بخش پایانی سخنان خود، وجود متکدیان در سطح شهر را نامناسب توصیف و خاطرنشان کرد: مسئولان شهری و دستگاه‌های متولی باید در خصوص جمع‌آوری و مقابله با پدیده زشت تکدی گری برنامه و اقدام عملیاتی داشته باشند.

انتهای پیام/ح

برچسب‌ها:

نظر شما