شناسهٔ خبر: 54724194 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هکر‌های «عصای موسی» صهیونیست‌ها را تهدید کردند+ فیلم

گروه هکری عصای موسی با انتشار شماره تلفن‌های سه مقام نظامی صهیونیست، هشدار داد که از این به بعد باید بهای هر خون ریخته شده را پرداخت کنند.

صاحب‌خبر -

گروه هکری عصای موسی با انتشار ویدئویی در وبگاه خود از هک کردن تلفن سه مقام صهیونیستی خبر داد و شماره موبایل سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی، فرمانده سابق جبهه شمالی در اراضی اشغالی و رئیس سابق یگان «MIA» موساد را در این ویدئو منتشر کرد.

گروه هکری عصای موسی در ادامه ویدئوی خود مسئولیت حمله هکری به شبکه برق رژیم صهیونیستی، سرنگون کردن بالون جاسوسی صهیونیست ها، هک سیستم آژیر‌های خطر و حمله سایبری به پالایشگاه حیفا را به عهده گرفت.

این گروه در پایان هشدار داد: «ما هشدار داده بودیم که این تازه شروع راه است و شما به زودی در تاریکی فروخواهید رفت. شما این ماجراجویی را شروع کردید، اما ما به آن پایان خواهیم داد. آسیب‌های جبران ناپذیری در زمینه سایبری و زیرساخت‌هادر انتظار شماست. از این به بعد باید بهای هر خون ریخته شده را پرداخت کنید. منتظر حملات ترکیبی عظیم باشی. هدف ما روشن، مشخص و دقیق است.»

<div id="video-display-embed-code_16228817"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8168257/16228817?width=400&height=300"></script></div>

هفته گذشته نیز گروه هکری موسوم به «عصای موسی» شبکه برق رژیم صهیونیستی را قطع کرد. افزون بر این، حساب ایمیل برخی مقامات بلندپایه رژیم صهیونیستی نیز به تازگی هدف حمله هکری قرار گرفته است. نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به تازگی و پس از حملات سایبری متعدد دستور تاسیس یک شبکه امنیت الکترونیکی مشابه سامانه گنبد آهنین را داده است.

نظر شما