شناسهٔ خبر: 54719349 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک کانون‌های مساجد فارس و علوم پزشکی

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس از انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک بین این ستاد و دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هدف احیای کارکرد‌های فراموش شده مساجد، خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حسین امیدی گفت: این تفاهم نامه با هدف این تفاهمنامه با هدف احیای بسیاری از کارکرد‌های فراموش شده مساجد، تاسیس کانون فرهنگی هنری در مساجد دانشگاه‌های علوم پزشکی تحت پوشش و ایجاد تعامل بین مراکز علمی، آموزشی و فرهنگی و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منعقد شده است.

او گفت: اجرای برنامه‌های های مشترک با استفاده از ظرفیت‌های عظیم بیوت الهی و جوانان مؤمن و متعهد مسجدی و توجه به مقوله بهداشت محلات (شهری و روستایی) و استفاده از ظرفیت اردو‌های جهادی به منظور ارائه خدمات بیشتر به مناطق محروم از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

حجت الاسلام امیدی گفت: اجرای برنامه‌های مشترک و استفاده از ظرفیت‌ها و فضا‌های در اختیار از تعهدات بین ۲ نهاد مذکور بوده است.

او گفت: همکاری در راستای برگزاری اردو‌های جهادی و بازدید‌های علمی و ارائه خدمات مورد نیاز به مناطق محروم و برگزاری دوره‌های آموزشی تامین سلامت و خدمات بهداشتی به منظور آشنایی اقشار مختلف مردم با استفاده از ظرفیت اعضای کانون‌های مساجد از دیگر مواردی است که در تعهدات تفاهمنامه آمده است.

نظر شما