شناسهٔ خبر: 54708221 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مربی و بازیکنان تیم ملی والیبال چه گفتند؟

عطایی: کم‌تجربگی دلیل باخت ما بود/ توخته: بلغارها فراتر از انتظار ظاهر شدند

سرمربی و بازیکنان تیم ملی والیبال ایران پس از شکست برابر تیم بلغارستان در لیگ ملت‌ها صحبت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیرحسین اسفندیار پس از بازی تیم ایران با بلغارستان اظهار کرد: بازی پر فراز و نشیبی بود و ست اول را بد شروع کردیم اما ست دوم و سوم را به خوبی استارت زدیم.

وی ادامه داد: برخی اشتباهات فردی و تیمی باعث شد در امتیازهای بالا بازی از دستمان خارج شود و ورق بازی برگشت تا در نهایت سه بر صفر مغلوب این تیم شویم.

اسفندیار با اشاره به برخی اشتباهات داوری گفت: در ست سوم هرچند پیش بودیم، اما نتیجه را واگذار کردیم. در طول مسابقه به داوری اعتراضاتی داشتیم چون در امتیازات حساس اشتباهاتی داشت و از نشان دادن کارت زرد به بازیکنان حریف خودداری کرد.

مردان والیبال ایران ساعت 21 و 30 دقیقه روز پنج‌شنبه دوم تیرماه در دومین مسابقه خود در هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف آمریکا می‌روند.

توخته: بلغارستان فراتر از انتظار ظاهر شد

امیرحسین توخته پس از بازی برابر میزبان هفته دوم لیگ ملت‌ها اظهار کرد: بازی سختی داشتیم و تیم بلغارستان فراتر از انتظار ظاهر شد.

وی با اشاره به برخی اعتراضاتی که در طول این رقابت به داوری داشتند، تصریح کرد: داور اذیتمان کرد و در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.

در چهارمین و آخرین دیدار روز نخست هفته دوم لیگ ملت‌ها که در سالن 12 هزار نفری «آرنا آرمت» شهر صوفیه برگزار شد، دو تیم ملی والیبال ایران و بلغارستان به مصاف یکدیگر رفتند و بلغارها سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 23 و 26 بر 24 به پیروزی رسیدند.

عطایی: کم‌تجربگی تیم باعث واگذاری نتیجه شد

بهروز عطایی پس از پایان نخستین بازی تیم ملی ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها 2022 اظهار کرد: به جز ست اول تیم ایران بازی خوب و قابل قبولی انجام داد. بلغارستان پس از چهار باخت چیزی برای از دست دادن نداشت و با توجه به شرایط میزبانی تمام انرژی و قدرت خود را گذاشت تا برنده بازی باشد.

وی ادامه داد: در ست دوم و سوم زمانی که بازی به سمت برد ایران پیش می‌رفت، کم‌تجربگی تیم باعث شد نتیجه را واگذار کنیم.

عطایی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع مسابقه بدی نسبت به مسابقات گذشته‌مان در هفته نخست نبود. تلاش تیم نسبت به بازی‌های گذشته بیشتر بود، اما باید پذیرفت که باید تاوان کم‌تجربگی تیم را بدهیم که فکر می‌کنم تاوانش را در این مسابقه پرداخت کردیم.

عبادی‌پور: به بازی خوب بلغارها باختیم

میلاد عبادی‌پور بعد از شکست سه بر صفر ایران مقابل بلغارستان در خصوص جو سنگین سالن و بازی پایاپای دو تیم گفت: همان طور که بهروز عطایی سرمربی تیم ملی هم اشاره داشت اگر ست اول را کنار بگذاریم، در دو ست دیگر خیلی خوب والیبال بازی کردیم. درست است که تیم ایران مقداری جوان‌تر از سال‌های گذشته شده است اما به نظر من صدرصد توان خودش را گذاشت.

وی افزود: قبلا هم اعلام کرده بودم که بازیکنان تیم در تمام بازی‌ها صدرصد توان خودشان را می گذارند. به‌رغم تجربه خیلی کمی که بعضی بازیکنان ایران دارند، در جو امروز سالن که هوادارن بلغاری درست کرده بودند خیلی خوب خودشان را نشان دادند.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: فکر می‌کنم در روزهای آینده بازی های خیلی خوبی را از همین بچه ها می بینیم و امروز فوق العاده بودند. نمی توانم بگویم ما امروز بد بازی کردیم، چون به بازی خوب بلغارها باختیم، اما بچه‌های ما هم چیزی کم نداشتند و خوب بازی کردند.

سگانوف: بازی سختی را مقابل ایران بردیم

جورجی سگانوف بازیکن شماره 9 بلغارستان پس از پیروزی تیمش برابر تیم ملی والیبال ایران اظهار کرد: مسابقه را با نتیجه سه بر صفر بردیم اما بازی سختی بود.

وی با ابراز خرسندی از نتیجه این رقابت تصریح کرد: بسیار خوشحالیم که این مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و در این رقابت مهم، پیروز از میدان خارج شدیم.

در چهارمین و آخرین دیدار روز نخست هفته دوم لیگ ملت‌ها که در سالن 12 هزار نفری «آرنا آرمت» شهر صوفیه برگزار شد، دو تیم ملی والیبال ایران و بلغارستان به مصاف یکدیگر رفتند و بلغارها سه بر صفر به پیروزی رسیدند.

جیلازکوف: عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم

پنیکولای جیلازکوف پس از پیروزی تیمش برابر تیم ملی ایران در نخستین بازی از هفته دوم لیگ ملت‌ها بیان کرد: هر مسابقه شرایط متفاوتی دارد و من بسیار خوشحالم که در اکثر بخش‌ها عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتیم.

وی با تاکید بر برتری تیمش در حمله و دریافت توضیح داد: در حمله و دریافت در تمام طول بازی در سطح خوبی قرار داشتیم. این پیروزی به خاطر سازماندهی خوب تیم در بخش حمله بود. سرویس های خوبی را مقابل تیم ایران زدیم و همچنین با دریافت‌های خوب خود جلوی کارایی سرویس‌های حریف را گرفتیم که بسیار حائز اهمیت بود.

سرمربی تیم بلغارستان در ادامه افزود: با شناختی که از تیم ایران داشتیم میدانستیم که آن‌ها در بخش دفاع خصوصا دفاع توپ‌های بلند عملکرد خوبی دارند. به همین خاطر با برنامه ریزی‌ای که انجام دادیم سعی کردیم که در حملات خود کارایی بالاتری داشته باشیم.

وی با بیان این که پیروزی در مسابقه برابر ایران نتیجه بسیار مهمی برای بلغارستان بوده است، تصریح کرد: این نخستین پیروزی در این رقابت‌ها با تیم جوانمان بود. همیشه نخستین پیروزی برای تیم‌ها بسیار مهم است و به همین خاطر برای بازیکنانم بسیار خوشحالم.

جیلازکوف با اشاره به این‌که هرگز از پیش به نتیجه بازی توجه نمی‌کند، گفت: در طول مسابقه کار خودم را انجام می‌دهم. علاوه بر تماشای بازی تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را برای تیمم داشته باشم و منتظر میمانم تا ببینم چه نتیجه‌ای از بازی به دست می‌آید. چرا که من توپ جادویی ندارم و نمیتوانم پیش‌بینی کنم چه اتفاقی خواهد افتاد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما