شناسهٔ خبر: 54695841 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بانوی پیر رونالدو و نیمار را به هم می‌رساند

تهران- ایرنا- رسانه‌های ایتالیایی از احتمال حضور ۲ ستاره نامدار فوتبال جهان در تیم یوونتوس خبر می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، با آغاز فصل نقل و انتقالات در فوتبال اروپا، هر روز شاهد انتشار اخباری درباره مذاکره باشگاه‌ها و ستاره‌ها هستیم. سایت «کالچو مرکاتو» که به حوزه نقل و انتقالات در فوتبال ایتالیا می‌پردازد در خبرهایی شوکه‌کننده از احتمال حضور «کریستیانو رونالدو» و «نیمار» در یوونتوس پرده برداشته است.

در روزهای اخیر تصاویری از دیدار «ماسیمیلیانو آلگری» سرمربی یوونتوس و «لوئیس کامپوس» مدیر ورزشی جدید پاری‌سن‌ژرمن منتشر شده است. باتوجه‌به اینکه تیم فرانسوی هنوز سرمربی جدید خود را انتخاب نکرده، ابتدا این تصور به وجود آمد که آلگری گزینه سرمربیگری پاریسی‌هاست. ولی کالچو مرکاتو مدعی شده که کامپوس در این دیدار، نیمار را به یوونتوس پیشنهاد داده است.

وقتی «کیلیان امباپه» قرارداد خود را با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تمدید کرد، گفته می‌شد یکی از شروط او فروش نیمار است. حالا به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه به دنبال راهی برای فروش این بازیکن هستند.

نیمار در سال ۲۰۱۷ با قرارداد نجومی ۲۲۲ میلیون یورویی از بارسلونا به پاریس رفت. او تا سال ۲۰۲۵ با این تیم قرارداد دارد و سالیانه ۳۰ میلیون یورو حقوق می‌گیرد بنابراین خرید او برای هیچ تیمی ساده نیست.

از سوی دیگر این سایت ایتالیایی خبر داده که مدیر برنامه‌های رونالدو هم به یوونتوس خبر داده که این بازیکن آماده بازگشت به یووه است. رونالدو پارسال از یوونتوس به منچستریونایتد رفت و یک فصل دیگر هم با این تیم قرارداد دارد. این بازیکن می‌خواهد در لیگ قهرمانان بازی کند اما شیاطین سرخ سهمیه حضور در این رقابت‌ها را کسب نکرده‌اند.

نظر شما