شناسهٔ خبر: 54682226 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

١۶٨ نانوایی شاهرود به طرح فروش هوشمند نان پیوست

شاهرود- ایرنا- فرماندار شاهرود گفت: طرح فروش هوشمند نان در ۱۶۸ واحد نانوایی از ۲۳۸ واحد فعال شهرستان از روز دوشنبه با تجهیز به دستگاه کارتخوان هوشمند آغاز شد.

صاحب‌خبر -

ابوطالب جلالی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای هدفمندی یارانه نان مقرر شد به منظور مدیریت و شفاف سازی میزان تخصیص آرد به نانوایی ها، دستگاه های کارتخوان هوشمند در ۲۳۸ واحد فعال نصب گردد.

وی با بیان اینکه اجرای موفق این طرح بستگی به همکاری شهروندان است، اظهار داشت: نصب باقیمانده دستگاه های کارت خوان هوشمند در دیگر نانوایی های سطح شهرستان توسط بانک عامل بزودی انجام می شود.  

جلالی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح هیچ افزایش قیمت و یا محدودیتی در توزیع نان برای شهروندان اتفاق نمی افتد، ابراز داشت: در گام نخست اجرای این طرح کار با دستگاه های کارت خوان هوشمند بر عهده متصدیان نانوایی ها است و به مرور زمان این کار توسط شهروندان انجام خواهد شد.

فرماندار شاهرود ادامه داد: با اجرای طرح هدفمندی یارانه نان نظم مناسبی در توزیع، مدیریت پخت و توزیع عادلانه یارانه نان ایجاد می شود. 

نانوایی‌های سنگک، بربری، تافتون و لواش، مشمول طرح فروش هوشمند نان می‌شود. این طرح تا پایان هفته با نصب کارت خوان در همه ۷۵۲ واحد نانوایی استان سمنان به طور کامل اجرا می‌شود.

نظر شما