شناسهٔ خبر: 54648108 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

یک کشته در برخورد خودرو با گاردریل در محور نیشابور ـ سبزوار

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی نیشابور از مرگ یک نفر در اثر برخورد خودرو سواری با گاردریل در محور نیشابور ـ سبزوار خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی‌اکبر شکیبا با اشاره به با اعلام تصادف خودروی سواری با گاردریل در کیلومتر ۴۵ محور نیشابور به سبزوار، اظهار کرد: با توجه به درخواست کمک امدادگران هلال‌احمر برای رهاسازی مصدوم حادثه یک تیم از نجات گران ایستگاه شهید صدیقی به محل اعزام شدند .

به گزارش فارس، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور ادامه داد: نجات گران آتش‌نشان بلافاصله پس از رسیدن به محل و بررسی اقدامات انجام‌شده از سوی امدادگران هلال‌احمر اقدام به برش گاردریل کردند.

 وی بابیان اینکه پس از برش گاردریل ستون سمت شاگرد خودرو و قسمت‌هایی از صندلی شاگرد نیز برش داده شد تا مصدوم رهاسازی شود، بیان کرد: با توجه به اینکه خودرو درشیب کنار جاده قرار داشت کار ثابت سازی توسط نجات گران هلال‌احمر و آتش‌نشان نیز انجام‌شده بود، تا در حین کار خودرو حرکت نکند و موجب آسیب بیشتر نشود.

شکیبا یادآور شد: شدت برخورد به‌قدری شدید بود که حدود ۱۰ متر گاردریل از جلو خودرو وارد و پس از عبور از بدن سرنشین که خانمی ۳۴ ساله بود از صندلی نیز عبور کرده و از عقب خودرو خارج‌شده بود .

وی با تأکید بر اینکه نجات گران و امدادگران دقایق نفس‌گیر و سختی را پشت سر گذاشتند تا مصدوم را رهاسازی و تحویل اورژانس هوایی دهند، اذعان کرد:  باوجوداینکه در تمام مدت عملیات ، تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ نیز اقدامات لازم را برای زنده نگه‌داشتن مصدوم انجام دادند، مصدوم به علت جراحات شدید وارده جان خود را از دست داد.

نظر شما