شناسهٔ خبر: 54624740 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

رئیسی: گروه‌‌های جهادی به‌عنوان بازوان پرتوان دولت باید حمای...

اقتصاد ایران: آیت الله رئیسی در اجتماع مردمی هسته‌های جهاد و پیشرفت گفت: حرکت جهادی در کشور مورد حمایت قرار بگیرد و دولت این مجموعه را به عنوان بازوان پرتوان خودش مورد حمایت قرار دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور صبح امروز جمعه 27 خرداد ماه در اجتماع مردمی هسته های جهاد و پیشرفت که در حسینیه جماران برگزار شد، اظهار داشت: امروز روز صدور فرمان مبارک امام عظیم‌الشان در تشکیل جهاد سازندگی و به تعبیر رهبر معظم انقلاب شجره طیبه ای است که ثمره آن در هیچ کجای کشور بر کسی پوشیده نیست.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد: نقش جهاد سازندگی در دفاع مقدس، احیای امید در دل‌های محرومان و مستضعفان، ناامید کردن دشمنان در خلاقیت و ابتکار عمل در شهر و روستا و نوآوری هایی که به اسم انقلاب ایجاد کرد، بسیار مهم است.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: در مقطعی جهادسازندگی در وزارت کشاورزی ادغام شد، با این امید که روحیه جهاد در همه اعضای دولت ایجاد شود و همه دارای روحیه جهادی شوند چون تجربه نشان داد این نگاه حرکت موفقی است که جواب خواهد داد.

رئیسی ادامه داد: بسیاری از دلسوزان این دغدغه جدی را داشتند، بالاخره این ادغام صورت گرفت اما حرکت جهادی در کشور متوقف نشد و به جهاد سازندگی تبدیل شد.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب همیشه بر اقدامات جهادی تاکید داشتند، گفت: بهترین روزهای جوانان عزیز و دانشجویان و طلبه ها در کنار محرومان گذشت و هیچ گاه این اقدام سرد نشد زیرا رهبر انقلاب همیشه بر اقدامات جهادی تاکید داشتند. 

رئیس دولت سیزدهم عنوان کرد: پس از ادغام جهاد سازندگی، حرکت جهادی متوقف نشد و امروز پر رونق ادامه دارد.

رئیسی افزود: آن چیزی که امروز باید مورد توجه قرار بگیرد این است که گستره ای از حرکت جهادی در کشور مورد حمایت قرار بگیرد و دولت این مجموعه را به عنوان بازوان پرتوان خودش مورد حمایت قرار دهد.

در حال تکمیل

 

برچسب‌ها:

نظر شما