شناسهٔ خبر: 54580807 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

وضعیت سبد سهام عدالت سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۲ میلیون و ۸۷ هزار و ۳۵۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۰۹ درصد کاهش یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، روند صعودی بازار سرمایه که دیروز آغاز شده بود امروز نیز ادامه یافت و تمام شاخص‌های بورس سبز بودند؛ در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از رشد دو هزار و ۶۱۹واحدی شاخص در ارتفاع یک میلیون و ۵۸۴هزار واحدی قرارگرفت. شاخص کل هم‌وزن نیز ۰.۱۸درصد رشد کرد.

بیشتر بخوانید:

وضعیت سبد سهام عدالت دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

نمادهای میدکو، فخوز، نوری و ومعادن بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای فملی، شبریز وشستا بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

با توجه به روند رو به رشد شاخص، ارزش سهام عدالت، اما امروز با کاهش مواجه بود و دلیل آن را هم می‌توان به افت قیمت نمادهای بانکی و پالایشی موجود در سبد سهام عدالت دانست.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۲ میلیون و ۸۷ هزار و ۳۵۹ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۰ هزار و ۸۴۴ تومان معادل ۰.۰۹ درصد کاهش یافت. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۴۱۵ تومان رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما