شناسهٔ خبر: 5456742 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور؛ "بروزرسانی ساعت18:30 "

ترافیک نیمه سنگین و بارش باران در جاده‌های کشور

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

صاحب‌خبر -

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در باند شمالی        آزادراه تهران – کرج  از شهرک خاتم تا پل فردیس و باند شمالی ازادراه کرج – قزوین از پل فردیس تا 45 متری گلشهر ترافیک نیمه سنگین گزارش شده  و در سایر جاده‌ها ومعابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.


وی بیان کرد: بر همین اساس در استان خراسان شمالی محور چمن‌بید به جنگل گلستان بارش پراکنده باران و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی در پایان عنوان کرد: محور شمشک – دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود است.

گرد و غبار و کاهش دید در غرب کشور و تردد روان "ساعت15:30 "

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در تمامی جاده‌ها ومعابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.


وی بیان کرد: بر همین اساس در اکثر محورهای استان کردستان کاهش دید و گرد و غبار گزارش شده و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی در پایان عنوان کرد: محور شمشک – دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود است.

ترافیک نیمه سنگین در محور کرج - چالوس "ساعت 13:17"

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، در محور کرج – چالوس درم حدوده تونل شماره 5 بله علت عملیات راه سازی، ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی بیان کرد: بر همین اساس در استان کردستان در اکثر محورها گرد و غبار و کاهش دید گزارش شده و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی در پایان عنوان کرد: محور شمشک – دیزین تا اطلاع ثانوی مسدود است.

انتهای پیام/

نظر شما