شناسهٔ خبر: 54563278 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

تذکر عضو شورای شهر مشهد به عدم اطلاع‌رسانی لیست ساختمان‌های ناایمن

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد گفت: ساختمان‌های ناایمن، تهدیدی برای جان خانواده‌ها هستند ولی برخی مانع از اعلام لیست این ساختمان‌ها می‌شوند؛ با جان مردم نباید بازی کرد و اطلاع‌رسانی ساختمان‌های ناایمن در دستورکار قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

مجید طهوریان عسکری در چهل و سومین جلسه علنی شورای شهر مشهد با اشاره به تذکراتی که در جلسات علنی از سوی اعضای شورای شهر داده می‌شود، اظهارکرد: مکانیزم و رویه مشخصی برای تذکرات اعضای شورای شهر باید روشن شود و مشخص کنیم که سرنوشت این تذکرات و خروجی آن چه شده است.

به گزارش ایلنا، وی در ادامه به تذکر اخیر خود به شهرداری برای معرفی و اطلاع‌رسانی لیست ساختمان‌های فاقد ایمنی پرداخت و گفت: ساختمان‌های ناایمن، تهدیدی برای جان خانواده‌ها هستند ولی شنیده‌ایم برخی مانع از اعلام لیست مذکور می‌شوند.

طهوریان‌عسکری افزود: با جان مردم نباید بازی کرد و اطلاع‌رسانی ساختمان‌های ناایمن در دستورکار قرار گیرد، اگر خطری جان همسر و فرزندتان را تهدید کند همین رفتار را دارید، تمامی شهروندان عزیزان ما هستند و باید اسامی ساختمان های ناایمن رسما اعلام شود.

عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد در ادامه تذکری هم به برخی مدیران شهرداری داد که نسبت به تغییر دکوراسیون اتاق و ساختمان محل کار خود اقدام کرده‌اند و گفت: اقدامات این‌چنینی در تعارض با شعار شورای ششم بوده و ما برای حاکم شدن عدالت و رفع تبعیض آماده‌ایم؛ مردم براساس این وعده‌ها به اعضای شورای شهر رای داده‌اند و شهردار باید مانع از هزینه‌های بی‌رویه مدیران زیر مجموعه خود شود.

نظر شما