شناسهٔ خبر: 54556743 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اجرای ۴ طرح شاخص ترافیکی شهرداری کاشا‌ن

شهردار کاشان از اجرای چهار طرح شاخص ترافیکی شهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسن بخشنده امنیه گفت: عملیات عمرانی و اجرایی ۲ طرح در آینده‌ای نزدیک آغاز و فرایند عملیاتی ۲طرح دیگر پس از تأیید و تکمیل طرح توسط مشاور شروع می‌شود.

او می‌گوید: چهار طرح شامل ساخت روگذر تقاطع بلوار ساحلی و بلوار شهیدان بارفروش، ایجاد دوربرگردان در تقاطع بلوار شهید معمار و بلوار شهید حاج علی فارسی، ارائه طرح اولیه برای میدان جهاد و میدان شهید زجاجی است.

به گفته او، طرح روگذر تقاطع بلوار ساحلی و بلوار شهیدان بارفروش در شورای ترافیک کاشان تصویب شده که یکی از مطالبات شهروندان بوده است.

شهردار کاشان گفت: اجرای طرح روگذر تقاطع بلوار ساحلی و بلوار شهیدان بارفروش با اهداف کاهش تصادفات و تسهیل در تردد شهروندان در مسیر‌های منتهی به زودی آغاز می‌شود.

بخشنده امنیه گفت: طراحی و ایجاد دوربرگردان در تقاطع بلوار شهید معمار و بلوار شهید حاج علی فارسی نیز به عنوان طرح مهم ترافیکی مورد نظر در محدوده عرشه ششم زیرگذر اجرا می‌شود.

شهردار کاشان می‌گوید: پیش از این، تقاطع بلوار شهید معمار و بلوار شهید فارسی به صورت تقاطع غیرهمسطح درنظر گرفته شده بود.

به گفته او، تقاطع بلوار شهید معمار و بلوار شهید فارسی بر اساس نظر مشاور جدید و با هدف کاهش هزینه‌ها و اتمام طرح متناسب با استاندارد‌های ترافیکی در قالب اصلاح طرح قبلی به صورت دوربرگردان اجرا می‌شود.

شهردار کاشان گفت: ۲ طرح اولیه برای میدان جهاد و میدان شهید زجاجی نیز در صحن علنی شورا ارائه و مقرر شد مشاور، اقدامات لازم را به منظور ارائه طرح‌های نهایی با نظارت شهردار انجام دهد تا عملیات اجرایی طرح‌ها پس از تأیید به سرعت در ۲ میدان آغاز شود.

بخشنده امنیه گفت: رویکرد مدیریتی وی در سیاست‌های اصلی مدیریت شهری برای تحول در زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه ترافیک، اجرای طرح‌های کارآمد و موثر در کاهش ترافیک شهر مبتنی بر مطالعات دقیق و تخصصی است.

شهرداری کاشان ۶ معاونت، پنج منطقه و ۱۰ سازمان زیر مجموعه دارد.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

نظر شما