شناسهٔ خبر: 54555902 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«راز هنر روابط‌ عمومی» در یزد فاش شد

کتاب «راز هنر روابط عمومی» توسط انتشارات یاداشت نو یزد چاپ و منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، کتاب راز هنر روابط عمومی، به اهتمام «آرزو زینلی» و «امیر ترقی‌نژاد» به زیور طبع آراسته شده، در ۲۰ بخش متفاوت به موضوعات خاص روابط عمومی با نگاه کاربردی هنر پرداخته است.

این مجموعه دستورالعمل‌های روابط عمومی در تیراژ ۵۰۰ نسخه روانه بازار چاپ و نشر شده و می‌تواند ملاک عملی برای فعالین عرصه روابط عمومی وارتباطات باشد.

 امیرترقی‌نژاد به خبرنگار فارس، ارتقاء سطح علمی و مهارتی فعالین روابط عمومی را مهمترین هدف از تدوین و نشر «راز هنر روابط عمومی» دانست و گفت: همراهی و همگرایی در سازمانها از طریق روابط عمومی‌های متخصص، با تجربه، کارآمد و تاثیرگذار شکل می‌گیرد.

این پژوهشگر و مدرس ارتباطات در استان یزد با بیان این‌که ایجاد ارتباط با مخاطبان، جامعه و مجریان از مهم ترین وظایف روابط عمومی سازمانهاست، تصریح کرد: در دنیای امروز روابط عمومی‌ها و سازمان‌ها همراه و همزاد هم هستند و هیچ دستگاه و سازمانی را نمی‌توانید پیدا کنید که بدون روابط عمومی بتواند کار کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روابط عمومی و سازمان‌ها لازم و ملزوم همدیگر هستند و به جرات می‌توان گفت در دنیای کنونی با توجه به ظهور تکنولوژی های برتر و پیشرفته، دستگاه‌ها و سازمان‌ها بدون روابط عمومی نمی‌توانند به حیات خود ادامه دهند و در اصل روابط عمومی ها تسهیل گر جریان ارتباط هستند.

انتهای پیام/الف

نظر شما