شناسهٔ خبر: 54547292 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دریافت هرگونه وجه در هنگام ثبت‌نام در مدارس کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است

کارشناس مسئول اداره آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ثبت‌نام سال جدید دریافت هر گونه وجه غیرمجاز از دانش‌آموزان و یا اولیاء آنها در مدارس دولتی ممنوع است.

صاحب‌خبر -

قربانعلی شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تشریح دستورالعمل ثبت‌نام گفت : به استثنای هزینه بیمه حوادث دانش آموزی و کتب درسی ،دریافت هرگونه وجه غیرمجاز در هنگام ثبت نام در مدارس دولتی ممنوع است.

 کارشناس مسئول اداره‌کل آموزش و پرورش محدوده بندی مدارس را یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار در تحت شعاع قرار دادن فرآیند ثبت‌نام دانست و افزود :تکریم ارباب رجوع و همچنین رعایت حقوق دانش آموزان و والدین آنها از اولویت‌های ستاد ثبت‌نام است که باید مورد توجه عوامل اجرایی و مدیران مدارس قرار گیرد.

وی  گفت :شماره تلفن های ستاد ثبت‌ نام استان،شهرستان و منطقه،نشانی اینترنتی سامانه پاسخگویی به شکایت به نشانی shekayat.media.ir و نیز نشانی Qr کد نظرسنجی از والدین باید در تابلو اعلانات در دید اولیا و دانش آموزان نصب شود.

 شاهچراغی افزود:شکایات مردمی که از طریق این سامانه و یا تلفنی به واحد شکایات و ارزیابی واصل شود به طور حتم بررسی شده و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

نظر شما