شناسهٔ خبر: 54544134 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

استیلی: وزیر درد و دل‌های فوتبالی را درک می‌کند

مدیر تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به نشست وزیر ورزش با مسئولان تیم ملی و بازیکنان این تیم گفت: سجادی قول داد برای حمایت از تیم ملی در کنار بازیکنان باشد و هرکاری که لازم باشد را انجام دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» حمید استیلی پس از حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی و دیدار وی با مسئولان و بازیکنان این تیم افزود: جلسه بسیار خوبی امروز برگزار شد. خوشبختانه چون سجادی از جنس ورزش است به خوبی مسایل و مشکلات موجود را درک می‌کند و خود ملی پوشان هم اذعان داشتند برای نخستین بار توانستند درد و دل‌های خودشان را با نفر اول ورزش ایران مطرح کنند.

وی ادامه داد: با تلاش‌های مسئولان فدراسیون فوتبال و حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان قبل از بازی با الجزایر بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شد که این مساله بسیار مهم بود. طرفین در این نشست از نقطه نظرات هم مطلع شدند و در کل می‌توانم بگویم نشست خوبی بود.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران در خصوص نشست خصوصی دراگان اسکوچیچ با وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: اسکوچیچ درد و دل‌هایی داشت که در این دیدار مطرح کرد، ‌ سجادی هم قول داد در حد توان کمک کرده و در کنار تیم باشد و هر کاری که لازم باشد را انجام دهد.   

وی ادامه داد:‌ مشکل می‌توانستیم اردوی خود را در این کشور برپا کنیم. از سویی دیگر در قطر هم شاهد حضور چند تیم بودیم و امکان بازی‌های تدارکاتی داشتیم و در نهایت سفر به کشور میزبان جام‌جهانی را در دستور کار قرار دادیم.

استیلی گفت: عمان در تهران به ما پیشنهاد بازی دوستانه داد اما اسکوچیچ در تهران نپذیرفت؛‌ وقتی به دوحه آمدیم قرار شد بازی کنیم اما چون فاصله زمانی بازی‌های این تیم با رقبای دیگر و احتمال مصدومیت شاگردان برانکو بود، این دیدار لغو شد.

وی در مورد دیدار با تیم ملی فوتبال الجزایر هم اظهارداشت: ۱۰ روز در دوحه تمرین کردیم، امشب هم به مصاف الجزایر می‌رویم که دیدار خوبی برای ما خواهد بود. امیدوارم بازی خوبی باشد و بتوانیم به اهداف خود برسیم. فردا کارمان در دوحه تمام می‌شود و به تهران باز می‌گردیم. در نظرمان این بود که چند بازی برگزار شود اما تغییر برنامه‌ها و لغو سفر کانادا همه چیز را به هم ریخت.

مدیر تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اردوهای بعدی هم گفت: در فیفادی بعدی که سپتامبر است ما اردوی ۸ روزه‌ای را خواهیم داشت و طبق جلسه‌ای که امروز با وزیر ورزش و جوانان داشتیم، قرار شد از نظر مالی از سوی وزارت ورزش حمایت شویم تا با تیم‌های خوب جهان بازی کنیم. بدون شک نمی‌توانیم حریفی از اروپا داشته باشیم چرا که درگیر هستند اما با تیم‌های آفریقایی یا آمریکای لاتین و آمریکای جنوبی می‌توانیم بازی کنیم و از همین الان ارتباطات را آغاز کردیم.

استیلی گفت: آخرین اردوی ما هم به ماه نوامبر باز می‌گردد که اسکوچیچ اعلام کرده در آن ایام هیچ بازی را انجام نخواهد داد و فقط با مرور برنامه‌ها به جام جهانی خواهیم رفت.

نظر شما