شناسهٔ خبر: 54544109 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه: تعداد افراد شرکت کننده در تجمعات اعتراضی زنجان و اهواز ۵۰۰ نفر ، در قائم شهر ۳۰۰ نفر در خراسان شمالی فقط ۵۰ نفر

بازنشستگان تأمین اجتماعی در چند شهر ایران در اعتراض به وضعیت معیشتی خود تجمع هایی برگزار کردند. ارگان رسانه ای نزدیک به سپاه به نقل از خبرنگاران خود تجمع در برخی شهرها را محدود به جمع های ۵۰۰، ۳۰۰ و ۵۰ نفره توصیف کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بازنشستگان تأمین اجتماعی در چند شهر ایران در اعتراض به وضعیت معیشتی خود تجمع هایی برگزار کردند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ خبرگزاری فارس به نقل از خبرنگاران استانی خود این اعتراضات را پوشش داده و نوشته است: در اهواز شماری از بازنشستگان با حضور در مقابل استانداری با سر دادن شعار «استاندار استاندار پاسخگو پاسخگو» خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی خود شدند. 

در زنجان هم حدود 500 تن از بازنشستگان در اعتراض به افزایش حقوق خود در مقابل استانداری اعتراض کردند.

در اصفهان نیز حدود 300 نفر از بازنشستگان با تجمع در مقابل استانداری و سردادن شعارهایی خواستار برقراری عدالت در میزان دریافتی حقوق بازنشستگی خود شدند.

حدود ۳۰۰ نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی استان مازندران عصر روز شنبه ۲۱ خردادماه با حضور در خانه کارگر شهرستان قائمشهر، اقدام به برگزاری تجمع اعتراضی کردند. بازنشستگان در این تجمع پلاکاردهایی با شعارهای «وعده وعید کافیه، سفره ما خالیه» ، « بازنشسته بیدار است، از تبعیض بیزار است» ، « وزیر خدمتگزار، بازنشسته را نگه دار» ، « همسان‌سازی، تناسب عدالت حقوقیست»، « حقوق ما ریالی، هزینه‌ها دلاری» و «تا حق خود نگیریم، از پای نمی‌نشینیم» در دست داشتند.

در خراسان شمالی کمتر از 50 نفر از بازنشستگان مقابل ساختمان تأمین اجتماعی بجنورد تجمعی کوتاه داشتند و سپس متفرق شدند.

در رشت، تبریز، بندرعباس و چند شهر دیگر نیز تجمعات با جمعیت 50 تا 300 نفر برگزار شده است.

 

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما