شناسهٔ خبر: 54543372 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سجادی: تیم ملی از حمایت کامل دولت برخوردار است/ به نمایندگی از رئیس‌جمهور در اردو حاضر شدم

وزیر ورزش و جوانان که به دوحه سفر کرده پس از ورود به این شهر به طور مستقیم در اردوی تیم ملی فوتبال حاضر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سیدحمید سجادی که پس از برگزاری نشست کمیسیون مشترک ایران و قطر به دوحه دعوت شده بود پس از ورود به این شهر با حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران با بازیکنان، کادر فنی و کادر سرپرستی این تیم دیدار کرد.

وزیر ورزش و جوانان پس از صرف ناهار در کنار اعضای تیم ملی، در جمع کادر فنی و سرپرستی تیم ملی حاضر شد و در فضایی صمیمی برای دقایقی با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

سجادی با بیان اینکه من امروز به نمایندگی از رئیس‌جمهور در اردوی تیم ملی حاضر هستم، گفت: برای بررسی و حمایت از تیم ملی به صورت مداوم با آقای ماجدی و آقای استیلی در تماس هستم و مطمئنا تمام برنامه‌هایی که فدراسیون دارد مورد حمایت قطعی ما خواهد بود. زمان پیش‌رو برای ما بسیار مهم و حیاتی است و هر اقدامی صورت می‌گیرد باید در راستای موفقیت تیم ملی باشد.

سجادی افزود: آنچه تیم ملی نیاز دارد مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مطمئن باشید حمایت کاملی از تیم ملی انجام خواهد شد. ماموریت ما حمایت از برنامه‌‌های تیم ملی است. هر جا ما باید حمایت کنیم، در کنار تیم ملی و فدراسیون فوتبال خواهیم بود.

پس از این دیدار، شش تن از بازیکنان تیم ملی به نمایندگی از سایر بازیکنان صحبت‌های خود را مطرح کردند و سجادی در جمع این بازیکنان بر حمایت کامل دولت و وزارت ورزش و جوانان از تیم ملی تاکید کرد.

حمید استیلى هم در بخشى از این جلسه با قدردانى از وزیر ورزش گفت: یکى از نکات مهم درباره آقاى سجادى این است که خودشان ورزشى و قهرمان بوده و هستند و به خوبى متوجه مسائل و مشکلات ما مى‌شوند. من هم شهادت مى‌دهم که ایشان همواره به دنبال حل مشکلات فدراسیون بوده‌اند و همیشه همراهى و حمایت لازم را داشتند. میرشاد ماجدى هم شبانه‌روز به دنبال حل مشکلات تیم ملى است اما بعضى اتفاقات مثل ماجراى لغو مسابقه برابر کانادا از اختیار فدراسیون هم خارج بوده و شرایط خاصى براى ما ایجاد کرد. بدون شک ما بهترین بازیکنان را از نظر اخلاقى و فنى داریم که با تمام توان در این اردو تلاش کردند و در تمرینات باانگیزه ظاهر شدند.

ملى‌پوشان هم در این جلسه با اشاره به برخى موضوعات  از وزارت ورزش و  جوانان و فدراسیون فوتبال درخواست کردند بهترین شرایط ممکن براى حضور قدرتمندانه تیم ملى در اردوهاى آتى پیش از حضور در جام جهانى فراهم شود.

photo_2022-06-12_20-13-04

انتهای پیام/

نظر شما