شناسهٔ خبر: 54539733 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

دستگیری اوباش تخریب‌گر خودرو در تهران

ایسنا نوشت: ماموران پلیس تهران بزرگ دو تن از اوباشگران محله جوادیه را که اقدام به تخریب چند خودرو در محله جوادیه کرده بودند، بازداشت کردند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ امیرهوشنگ امیری، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال اعلام تخریب تعدادی از خودروها در محله جوادیه از سوی اراذل و اوباش سریعا تیم عملیات کلانتری ۱۱۷ جوادیه برای بررسی موضوع به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران به محض حضور در محل مشاهده کردند تعدادی خودرو توسط چهار نفر از اراذل و اوباش تخریب شده است گفت: به گفته شهروندان چهار نفر اقدام به این کار کرده بودند که قبل از حضور ماموران از محل متواری شده بودند.

امیری با اشاره به آغاز تحقیقات ماموران برای شناسایی و دستگیری این افراد گفت:‌ در جریان تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی هویت و مخفیگاه متهمان مورد شناسایی قرار گرفته و ماموران پس از اخذ مجوز قضایی در دو عملیات ضربتی و منسجم پلیسی دو متهم اصلی را در تخریب خودروها را حدود دو ساعت پس از ارتکاب جرم شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند. همچنین در بازرسی از محل اختفای این دو نفر دو قبضه سلاح سرد غیر متعارف که از آن برای قدرتنمایی استفاده می‌کردند هم کشف و ضبط شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان دستگیر شده ۲۶ و ۲۸سال سن داشته و دارای سوابق شرارت بودند، اظهارکرد: این افرد در تحقیقات و بازجویی‌های پلیسی به جرم انتسابی و تخریب و خودروهای محله جوادیه با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری دو شرور دیگر در حال انجام است، گفت:‌ هچنین مالباختگان نیز به کلانتری دعوت شده وشکایت خود از این افراد را ثبت کردند. در حال حاضر برای دو متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شده و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

۲۳۳۲۳۳

برچسب‌ها:

نظر شما