شناسهٔ خبر: 54538995 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| قوه قضائیه با اظهارات علی مطهری مقابله کند

کمپین «مطهری بابت اظهاراتش پاسخگو باشد» توسط مخاطبان در بخش فارس من خبرگزاری فارس به ثبت رسیده است که در این کمپین از قوه قضائیه خواسته شده که فورا با دروغ‌پراکنی علی مطهری درباره برنامه هسته‌ای ایران مقابله شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس؛ کمپین "مطهری بابت اظهاراتش پاسخگو باشد" توسط مخاطبان در بخش فارس من خبرگزاری فارس به ثبت رسیده است که در این کمپین از قوه قضائیه خواسته شده که  فورا با دروغ‌پراکنی علی مطهری درباره برنامه هسته‌ای ایران مقابله شود.

 در این کمپین عنوان شده است: «اندکی بعد از اظهارات سخیف فائزه هاشمی مبنی بر حمایت از تحریم ها علیه کشور حالا نوبت علی مطهری نماینده پیشین مجلس اصلاح طلب است که با دروغ‌پراکنی موجب ایجاد مشکل در روند مذاکرات هسته ای شوند. لطفا با محاکمه این افراد، از سوءاستفاده دشمن جلوگیری کنید و اجازه ندهید خون شهدای هسته‌ای پایمال شود.

این عناصر معلوم‌الحال وقتی در جمهوری اسلامی پست داشتند عملاً باعث شدند تحریم‌ها بیشتر شود و ادامه پیدا کند و حالا با این حرف ها قصد ایجاد خلل در روند مذاکرات هسته‌ای دارند تا بهانه دست دشمن بدهند. ما مردم ایران خواستار اشد مجازات برای این یاوه گویان هستیم.»

انتهای پیام/ ت 455

نظر شما