شناسهٔ خبر: 54464178 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انهدام باند قاچاق اسلحه و کشف ۲۰ قبضه کلت کمری

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از انهدام یک باند قاچاق اسلحه و کشف ۲۰ قبضه کلت کمری در شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی‌اکبر جاویدان گفت : پس از اطلاع ماموران انتظامی ثلاث باباجانی از فعالیت یک باند قاچاق اسلحه و اینکه تعدادی سلاح را از آن سوی مرز‌ها به داخل شهرستان وارد کرده‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در همین راستا ماموران پاسگاه انتظامی خانه‌شور با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی محل حضور قاچاقچیان در ارتفاعات منطقه شده و با حضور به موقع موفق به دستگیری یک عضو باند و کشف محموله اسلحه شدند.

ماموران پلیس در بازرسی‌های انجام گرفته ۲۰ قبضه سلاح کلت و ۲۰ تیغه خشاب غیرمجاز کشف کردند.

شناسایی دیگر اعضای باند و تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد این افراد دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عمل خود خواهند رسید.

مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه است اجازه نمی‌دهیم عده‌ای برای سودجویی و یا هر انگیزه دیگری باعث ایجاد ناامنی در استان و منطقه شوند .

سارقان حرفه‌ای کابل برق در دام پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارقان حرفه‌ای سیم برق در مرکز استان و اعتراف آن‌ها به ارتکاب ۱۸ فقره سرقت خبر داد.

علیرضا دلیری گفت : پس از وقوع سرقت‌های متعدد کابل برق در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران کلانتری ۱۹ طاقبستان با افزایش گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای که در حال بریدن کابل برق بود شده و به سرعت نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

متهمان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۸ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف و سپس برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

سارقان قاپ زن در کرمانشاه به دام پلیس آگاهی افتادند

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ سارق قاپ زن، یک مالخر اموال مسروقه و توقیف ۲ دستگاه خودرو خبر داد.

علی کرمی گفت: پس از وقوع چند مورد قاپ زنی و کیف قاپی در شهر کرمانشاه به وسیله راکبان ۲ دستگاه موتورسیکلت، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

پس از ارجاع چند پرونده به پلیس آگاهی در خصوص کیف قاپی و قاپ زنی، ماموران پلیس آگاهی اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی افراد سارق آغاز کرده و توانستند ۲ سارق ۲۰ و ۲۲ ساله را شناسایی کنند.

کاراگاهان در گام بعدی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات‌هایی جداگانه هر ۲ سارق را در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

متهمان دستگیر شده به ارتکاب ۲۵ فقره سرقت اعتراف، یک مالخر اموال مسروقه دستگیر شد هر ۳ نفر برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۴ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف حدود ۴ کیلوگرم ماده مخدر گل و هروئین در شهر کرمانشاه خبر داد.

سمین فلاحی گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر فعالیت ۳ نفر در کار توزیع مواد مخدر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی هر ۳ عامل توزیع مواد مخدر در کرمانشاه شده و بازرسی‌های لازم از مخفیگاهشان پس از هماهنگی با مقام قضائی به عمل آمد.

حدود ۴ کیلوگرم مواد مخدر گل و هروئین کشف شد، افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی معرفی شدند .

نظر شما