شناسهٔ خبر: 54463120 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیر مخابرات و تله متری شرکت انتقال گاز ایران:

ظرفیت تولید روزانه گاز به ۸۵۰ میلیون مترمکعب رسیده است

زنجان- مدیر مخابرات و تله متری شرکت انتقال گاز ایران گفت: هم اکنون ظرفیت تولید گاز در کشور روزانه به ۸۵۰ میلیون مترمکعب رسیده و خطوط اعتباری فیبر نوری صنعت گاز به ۱۴ هزار کیلو متر افزایش می یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا نیک روش ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه مشترک شرکت گاز استان زنجان، منطقه ۸ و منطقه سه عملیاتی به میزبانی استان زنجان، گفت: فیبر نوری بهترین گزینه برای توسعه شبکه مخابرات صنعت گاز است.

وی اظهار کرد: بر اساس سند چشم‌انداز مخابرات شرکت انتقال گاز ایران با تخصیص اعتبارات لازم، خطوط مخابراتی فیبر نوری صنعت گاز افزایش خواهد یافت.

مدیر مخابرات و تله متری شرکت انتقال گاز ایران، گفت: با تخصیص ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار طول خطوط اعتباری فیبر نوری صنعت گاز تا سه ساله آینده ۱۴ هزار کیلومتر افزایش می یابد.

نیک روش با بیان اینکه واحد ارتباطات و فناوری اطلاعات، پل ارتباطی با دیگر واحدهای عملیاتی است که نقش اساسی در انجام پروژه‌ها و عملیات‌ تعمیراتی در سطح شرکت دارد، تاکید کرد: از نگاه سازمان‌های پدافندی، فیبر نوری به سبب پهنای باند مناسب، سرعت بالای تبادل داده و ضریب امنیتی قابل توجه، بهترین ابزار برای انتقال ایمن اطلاعات است.

وی افزود: هم اکنون ظرفیت تولید گاز در کشور روزانه به ۸۵۰ میلیون مترمکعب رسیده که همزمان با گسترش خطوط انتقال گاز، شبکه مخابرات مستقلی نیز با هدف افزایش ایمنی و اطلاع سریع از حوادث و مدیریت آن راه اندازی شده است.

مدیر مخابرات و تله متری شرکت انتقال گاز ایران افزود: این شبکه مخابرات، مستقل از شبکه کشوری بوده و نقش مهمی در حفظ ایمنی گازرسانی دارد و با این مهم شاهد رشد نقاط دسترسی شرکت‌های گاز استانی به شبکه فیبر نوری خواهیم بود.

نظر شما