شناسهٔ خبر: 54447627 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دیوان عدالت اداری در صدر مراجعات وزارت کار

مدیرکل حقوق وزارت کار گفت: بیش‌ترین موضوعی که در ادارات حقوقی و روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد مراجعه است، مسئله دیوان عدالت اداری است.

صاحب‌خبر -

مرضیه داوری لنگرودی گفت: بیش‌ترین موضوعی که در ادارات حقوقی و روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد مراجعه است، مسئله دیوان عدالت اداری است یعنی شکایت‌هایی که اشخاص علیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دولت دارند که تعداد آن فوق‌العاده زیاد است.

به گفته او در رفت‌وآمد‌ها با دیوان عدالت اداری، آرایی صادر می‌شود که یک سری مشکلات و تناقض دارد یا مواردی داریم که دانستن نحوه بهتر رسیدگی دیوان عدالت می‌تواند به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کاهش شکایات و همچنین اصلاح لوایح کمک کند.

او گفت: ابطال مصوباتی که از سمت وزارتخانه صادر شده، شکایت‌های مربوط به دهک‌بندی یارانه‌بگیران، مصوبات امور اداری از شکایت‌ها و اعتراض‌ها نسبت به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیوان عدالت اداری است.

امروز اولین نشست تخصصی کارشناسان ستادی و استانی حقوقی و روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دیوان عدالت اداری در حوزه کار و تامین اجتماعی و اصلاح تنظیم لوایح دولتی دیوان عدالت اداری برگزار شد.

نظر شما