شناسهٔ خبر: 5443263 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

یکی از انقلابیان بحرینی انفجار تروریستی دمام عربستان را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ یکی از انقلابیان بحرینی امروز طی پیامی انفجار تروریستی شهر دمام را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری رسا، فواد ابراهیم از سیاستمداران بحرینی، امروز طی پیامی انفجار تروریستی در نزدیکی مسجد امام حسین (ع) شهر دمام عربستان را محکوم کرد.


در این پیام آمده است: انفجار امروز نشان دهنده خلل امنیتی موجود در شرق عربستان است. تروریست‎ها با خیال راحت به جنایت می‎پردازند.


این سیاستمدار بحرینی تصریح کرد: آنان درپی تکرار سناریوی تلخ مسجد امام علی (ع) در منطقه قدیح ببودند ولی با هوشیاری نگهبانان مسجد امام حسین (ع)، موفق به تحقق نقشه خود نشدند.

 

وی به شرح وقایع انفجار شهر دمام پرداخت و گفت: شخص انتحاری در پوشش زنانه سعی داشت وارد مسجد امام حسین (ع) شود، ولی موفق نشد.


گفتنی است امروز یک انفجار انتحاری در نزدیکی مسجد امام حسین (ع) در دمام عربستان رخ داد و تاکنون 4 شهید و 10 زخمی برجای گذاشته است. این انفجار تروریستی در نزدیکی پارکینگ خودروهای نمازگزاران در منطقه «العنود» دمام رخ داد.


دمام شهری بندری در عربستان سعودی است. این شهر مرکز استان شرقی است، و یکی از مهمترین شهرهای عربستان سعودی در کنار خلیج فارس و از مهمترین بنادر این کشور به شمار می‌رود. شهر دمام در نزدیکی شهرهای الخبر و ظهران قرار گرفته‌است./994/ب902/د

نظر شما