شناسهٔ خبر: 54427677 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه‌ آسیا‌نیوز | لینک خبر

یک فوتی و یک مصدوم در حادثه واژگونی خودرو سواری در محور بافق به بهاباد

یزد - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق گفت : واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پیکان وانت در محور بافق به بهاباد یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت

صاحب‌خبر -
آسیانیوز / یزد ؛  محمد رضا فتاحی بافقی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق اظهار داشت : یک دستگاه خودروساری پیکان وانت در کیلومتر ۳۸ محور بافق_بهاباد (۳ کیلومتری معدن فسفات) واژگون که یک نفر فوت و یک نفر مصدوم در پی داشت .
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق گفت : پس از اطلاع از حادثه نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده ای سه چاهون بافق با خودرو نجات در محل حادثه حاضر و جسد فرد فوت شده را رهاسازی و تحویل نیروی انتظامی دادند. 
فتاحی بافقی عنوان کرد : همچنین یک نفر مصدوم که پس از رهاسازی بوسیله ست نجات و اقدامات اولیه درمانی توسط آمبولانس اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال داده شد.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می توانند تماس برقرار کنند.

سید محمد جواد عرفانفر

یک فوتی و یک مصدوم در حادثه واژگونی خودرو سواری در محور بافق به بهاباد  , محمد رضا فتاحی بافقی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق

 

نظر شما