شناسهٔ خبر: 54405969 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

انقلاب، بساط طاغوت و شیاطین را در هم ریخت

پیام فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) آمده است: انقلاب، بساط طاغوت و شیاطین را در هم ریخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش بسیج از ارومیه، فرمانده سپاه شهداء استان آذربایجان غربی به مناسبت سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) پیام تسلیت صادر کرد.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«انا لله و انا الیه راجعون»

سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) یادآور واقعه‌ای جانگداز و مصیبتی عظیم است که قلوب مسلمانان و آزادی‌خواهان سراسر پهنه‌ی گیتی را جریحه‌دار نمود و همه را تا همیشه‌ تاریخ به سوگ نشاند.

اما به اذن ‌الله، با سپرده شدن سکان‌داری کشتی عظیم انقلاب شکوهمند اسلامی به دستان با کفایت رهبری خردمند، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بارقه‌ی امید در دل‌های پریشان و داغدیده تابیدن گرفت تا انوار تابناک اسلام ناب محمدی همچنان بر تارک جهان هستی بدرخشد و ناامیدی دشمنان کینه‌توز را به رغم دسیسه‌های بی‌امان رقم زند.

امام خمینی(ره)  با بینش وسیع خود، منادی اسلام زنده و پویا در اندیشه و عمل است و پیروزی انقلاب اسلامی مهم ترین حاصل سال ها تلاش فکری و جهادی ایشان در عرصه احیای دین و اصلاح جامعه بود که از نظر عمق و گستردگی و آثار با هیچ کدام از نهضت های صدساله اخیر قابل مقایسه نیست. انقلاب اسلامی که امام رهبری آن را بر عهده داشت و آشکارا بساط طاغوت و شیاطین را در هم ریخت، در دایره حرکت تاریخی صرف محدود و خلاصه نمی شود؛ بلکه مشمول قلمرو وسیعی است به گستردگی پیام اسلام و رسالت انبیای عظام و اولیای کرام.

ایشان افکار خفته جهان اسلام را بیدار کرد و بذر حکومت جهانی اسلام را کاشت و نموداری از اندیشه های اسلام ناب را در مسأله حکومت و نظام اسلامی به جهان و جهانیان معرفی کرد.

اینجانب فرا رسیدن سالروز رحلت غم‌انگیز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای قیام خونین پانزدهم خرداد که درس پیروی از ولایت تا سرحد شهادت را یادآوری می‌نماید، به محضر با سعادت حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، مردم عزیز و شهید پرور استان تسلیت عرض نموده و تداوم این انقلاب شکوهمند را از درگاه خداوند سبحان خواهانم.

 

سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی

انتهای پیام

نظر شما