شناسهٔ خبر: 54395502 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه تهران بزرگ:

۹۰۰ نفر از بسیجیان راه‌آهن آماده خدمت‌رسانی در مراسم ۱۴ خرداد هستند

سرهنگ وحید تیموری گفت: در صورت نیاز، بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات سپاه محمد رسول‌الله (ص) آمادگی پذیرش و اسکان زائران را دارد.

صاحب‌خبر -

فرمانده سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ درباره ویژه‌برنامه‌های این سازمان برای مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، گفت: در جهت برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط ستاد برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، بسیج وزارتخانه‌ها ۱۰ غرفه نمایشگاهی را توسط وزارتخانه‌ها و دستگاه‌هایی مانند دفاع، ارتباطات، کار و راه و شهرسازی به همراه بانک مرکزی در ایام سالگرد ارتحال برپا خواهند کردند.

به گفنته سرهنگ تیموری، همچنین در روز برگزاری مراسم سالگرد ارتحال، امانت‌داری حرم امام خمینی (ره) تحویل بسیجیان شرکت راه‌آهن می‌شود که به همین منظور ۹۰۰ نفر از بسیجیان راه‌آهن متولی بخش امانت‌داری خواهند بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور یازدهم خرداد، ضمن گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد یاد و خاطره  امام خمینی (ره) و بزرگداشت یاد شهدای پانزده خرداد، اعلام کرد که امسال این دو مراسم با شکوه خاصی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سراسر کشور و در مراکز استان‌ها و ۹ صبح با سخنرانی رهبر انقلاب برگزار خواهد شد.

فرمانده سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه تهران بزرگ در خصوص پذیرش و اسکان شرکت‌کنندگان در مراسم ۱۴ خرداد هم گفت: امسال براساس سیاست‌های اتخاذشده از سوی ستاد برگزاری مراسم، تعداد محدودی از استان‌ها به این مراسم اعزام می‌شوند که این تعداد هم فقط از استان‌های نزدیک و همجوار تهران صورت می‌گیرد؛ لذا در صورت نیاز بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات سپاه محمد رسول الله (ص) آمادگی پذیرش و اسکان شرکت‌کنندگان در مراسم را دارد.

نظر شما