شناسهٔ خبر: 54389041 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد:

شناسایی 24 بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان / بدون فوتی

موج نیوز

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی شدن 24 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در اصفهان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی احمدی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: در شبانه روزگذشته موارد نمونه گرفته‌شده (احتمالاً بیمار) 315 نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی در شبانه روز گذشته را 24 نفر گزارش شده است.

وی گفت: تعداد بیماران بستری 24 ساعت قبل در مراکز درمانی استان اصفهان به‌جز کاشان و آران وبیدگل را 19 نفر است که از این تعداد 19 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

سلطانیان افزود: تعداد 206 هزار و 559 نفر تعداد کل بستری‌شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده و تعداد بستری‌شدگان فعلی در بیمارستان‌ها ۱۱۳ نفر بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ارتباط با آمار مرگ و میر کرونا گفت: طی 24 ساعت گذشته در استان اصفهان (به‌جز کاشان و آران‌وبیدگل) مورد فوتی به کرونا گزارش شده است.

وی افزود: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تا کنون تعداد یک میلیون و 474 هزار و 102 نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شدند.

احمدی فر بیان داشت: همچنین از ابتدای پاندمی کرونا تا کنون 11 هزار و 734 نفر آمار کل فوت‌شدگان قطعی و شش هزار و 728نفر فوت‌شدگان مشکوک کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان (به‌جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل) بوده است.

 

نظر شما