شناسهٔ خبر: 54310219 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

آمار کرونای اصفهان در 24 ساعت گذشته؛

شناسایی 16 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در اصفهان

موج نیوز

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی شدن 16 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در اصفهان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

نورالدین سلطانیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: در شبانه روزگذشته موارد نمونه گرفته‌شده (احتمالاً بیمار) 387 نفر و موارد مثبت ابتلای قطعی در شبانه روز گذشته را 16 نفر گزارش شده است.

وی گفت: تعداد بیماران بستری 24 ساعت قبل در مراکز درمانی استان اصفهان به‌جز کاشان و آران وبیدگل را 34 نفر است که از این تعداد 16 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

سلطانیان افزود: تعداد 206 هزار و 472 نفر تعداد کل بستری‌شدگان کرونا از ابتدا تاکنون بوده و تعداد بستری‌شدگان فعلی در بیمارستان‌ها 113نفر بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ارتباط با آمار مرگ و میر کرونا گفت: طی 24 ساعت گذشته در استان اصفهان (به‌جز کاشان و آران‌وبیدگل) یک فوتی بر اثر ابتلاء به کرونا گزارش شده است.

وی افزود: از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تا کنون تعداد یک میلیون و 472 هزار و 154 نفر موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شدند.

سلطانیان بیان داشت: همچنین از ابتدای پاندمی کرونا تا کنون 11هزار و 681نفر آمار کل فوت‌شدگان قطعی و شش هزار و 728 نفر فوت‌شدگان مشکوک کرونا از ابتدای همه‌گیری این ویروس در استان اصفهان (به‌جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل) بوده است.

 

نظر شما