شناسهٔ خبر: 54383478 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

ویزای چند ملی‌پوش در دقیقه ۹۰ رسید

اسکوچیچ کوتاه آمد؛ ملی‌پوشان استقلال مسافر قطر شدند/ جلالی هم دعوت شد؛ آبی‌ها ۶ نفر شدند

با کوتاه آمدن سرمربی تیم ملی، بازیکنان استقلال به اردوی تیم ملی ملحق شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بازیکنان استقلال را بخشید تا آبی‌ها دوباره به اردوی تیم ملی بازگردند.

پس از ماجراهای بازی آخر استقلال در لیگ و عدم پایبندی آبی‌ها با توافق با سرمربی تیم ملی، اسکوچیچ بازیکنان استقلال را از لیست خط زد و به رغم عذرخواهی رسمی باشگاه استقلال و جلسه برگزار شده، اسکو باز هم از دعوت دوباره آنها طفره رفت.

سرانجام امروز صبح پس از برطرف شدن سوتفاهم ها و عذرخواهی استقلالی ها، اسکوچیچ به بازگشت استقلالی‌ها رضایت داد و سیدحسین حسینی، عارف غلامی، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده و صالح حردانی در فرودگاه امام (ره) حاضر شده و تیم ملی را در سفر به دوحه همراهی می‌کنند.

تیم ملی امروز و از ساعتی دیگر در شرایطی به قطر می‌رود که تا ساعاتی پیش ویزای میلاد سرلک، اللهیار صیادمنش و ۶ بازیکنی که به جای بازیکنان استقلال به اردو دعوت شده بودند صادر نشده بود، اما در دقیقه 90 روادید این نفرات صادر شد تا آنها هم مسافر قطر شوند.

پیام نیازمند، حامد شیری، سعید صادقی، آرمین سهرابیان، سروش رفیعی و سیدمهدی حسینی هم نفراتی هستند که تیم ملی را در قطر همراهی خواهند کرد.


جلالی هم دعوت شد؛ ۶ استقلالی در اردوی قطر


5استقلالی به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شده بودند، اما در جدیدترین تصمیم، ابوالفضل جلالی مدافع چپ آبی‌ها هم توسط اسکوچیچ به اردوی ملی‌پوشان فرا خوانده شد تا شمار استقلالی‌های ملی‌پوش به عدد 6 برسد.
جلالی جانشین میلاد محمدی مدافع لژیونر تیم ملی می شود که به دلیل کرونا اردوی تیم ملی را از دست داد.

 

*فهرست نهایی تیم ملی در اردوی قطر به شرح زیر است:

*دروازه‌بانان

علیرضا بیرانوند (رویال آنتورپ)، پیام نیازمند (پورتیموننزه)، امیر عابدزاده (پونفرادینا)، سیدحسین حسینی (استقلال)

 

*مدافعان

عارف آقاسی (فولاد)، آرمین سهرابیان (گل‌گهر)، سیدمجید حسینی (کایسری اسپور)، امید نورافکن (سپاهان)، مهدی شیری (فولاد)، صادق محرمی (‌دینامو زاگرب)، ابوالفضل جلالی (استقلال)، عارف غلامی (استقلال)، صالح حردانی (استقلال)

 

*هافبک‌ها

احسان حاج صفی (آاک آتن)، سعید عزت‌اللهی (وایله)، امید ابراهیمی (الوکره)، سروش رفیعی (سپاهان)، احمد نوراللهی (شباب الاهلی)، میلاد سرلک (پرسپولیس)، مهدی حسینی (مس رفسنجان)، مهدی مهدی‌پور (استقلال)، مهدی ترابی (پرسپولیس)، سعید صادقی (گل‌گهر)، علیرضا جهانبخش (فاینورد)، علی قلی‌زاده (شارلروا)، امیرحسین حسین‌زاده (استقلال)

 

*مهاجمان

مهدی طارمی (پورتو)، سردار آزمون (لورکوزن)، اللهیار صیادمنش (هال‌سیتی)، علی علی‌پور (ژیل ویسنته)

انتهای پیام/ک

برچسب‌ها:

نظر شما